20:36|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 15:04
کد خبر: 2708

با نصب المان های نوروزی؛ ارومیه حال و هوای نوروزی پیدا می کند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه اعلام كرد: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز، آكواریوم ماهی و همچنین تعدادی سفره هفت ‌سین در نقاط مختلف شهر ارومیه نصب می‌شود.

با نصب المان های نوروزی؛ ارومیه حال و هوای نوروزی پیدا می کند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ مجتبی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با بیان اینكه با نصب المان های نوروزی ارومیه حال و هوای نوروزی پیدا می کند،  اظهار داشت: در ایام نوروز ورودی‌های ارومیه به تابلوهای خوشامدگویی با نورپردازی ویژه مزین خواهد شد و نماد‌های نوروزی با نورپردازی ویژه در معابر و میادین شهر ارومیه نصب می‌شود و  همچنین در این ایام شاهد نصب نشان‌های مسیریاب در نقاط مختلف شهر خواهیمبود.

وی افزود: در آستانه سال نو همه جدول‌های شهر ارومیه رنگ‌آمیزی، آبنماهای شهری در میادین و معابر بازسازی و سرویس‌های بهداشتی نیز مجهز و تعمیر خواهند شد.

علیزاده با اشاره به بازسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی در پارك‌های شهر اظهار كرد: 15 آبگرمكن خورشیدی در پارك‌های شهر نصب شده است.

وی با بیان اینكه پارك‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا شده اند، گفت: برای رفاه حال مسافران  چندین  آلاچیق و همچنین نیمكت‌هایی در پارك‌های شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه درباره پروژه‌های اجرا شده در سال جاری برای زیباسازی منظر شهری خاطر نشان کرد: رنگ‌آمیزی جدول‌های شهر، اجرای نقاشی دیواری، نصب  گلدان به شكل بیضی برای كاشت گل،  ایمن‌سازی وسایل بازی كودكان در پارك‌ها از  طرح های اجرا شده در ارومیه است.

وی با اشاره به برگزاری فراخوان المان‌های نوروزی بهار، بیان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه به مناسبت استقبال از بهار سال 95 و به منظور زیباسازی چهره شهر و با هدف نیل به طرح‌ها و تفکرات خلاقانه جدید و نیز ایجاد آثار فرهنگی و هنری ارزنده و ماندگار از طریق ایجاد رقابت سالم میان کلیه طراحان، هنرمندان، دانشجویان، متخصصان، صاحب‌نظران و علاقمندان در زمینه‌های طراحی المان‌های عید نوروز، سفره هفت سین، اجرا آیین‌ها، سنت‌های بومی و ملی و نوروز از طریق فراخوان  برگزار کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه افزود: تاکنون  بیش از 100 اثر درباره المان های نوروزی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این آثار تعداد ی اثر برگزیده  و فاخر بعداز انجام داوری  در سطح شهر نصب می شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید