16:20|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 18:55
کد خبر: 2652

امیدوارم مرمت مسجد جامع ارومیه تا نوروز تمام شود

عملیات مرمت مسجد جامع ارومیه در شهریور امسال شروع شده و امیدواریم تا نوروز پس از تکمیل سیستم‌های گرمایشی و سرما، آماده بهربرداری برای بازدیدکنندگان شود.

امیدوارم مرمت مسجد جامع ارومیه تا نوروز تمام شود

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی ؛ در خصوص برنامه‌های نوروز 95 این استان گفت: اداره‌ی کل میراث فرهنگی علاوه بر دبیری ستاد تسهیلات سفر و فعالیت کمیته‌ها، سعی در تشکیل جلسه‌ی برنامه‌ریزی مناسب دارد. 

مدیر کل استان آذربایجان غربی تصریح کرد: ما در این ایام فعالیت‌های متنوعی را داریم که از آنها می‌توان به آماده‌سازی موزه‌ها، بناها و جاذبه‌های طبیعی، معرفی جاذبه‌های استان از طریق سایت‌ها  و نمایشگاه‌های گردشگری، قرار دادن 200 هزار شیت، نقشه و بروشور برای مسافران، معرفی مسیرهای گردشگری، برگزاری 12 بازارچه‌ی صنایع دستی، نظارت مستمر به تأسیسات گردشگری و  مکانهای اقامتی اشاره کرد.  
 
وی در ادامه داد:برنامه‌ی جشن نوروز به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های استان در دستور کار است، امیدوارم با همکاری مجموعه‌های فرهنگی برگزار شود. ما از نظر اسکان دارای 5 هزار تخت اقامتی و ظرفیت 6 هزار نفری مدرسه‌ و خانه‌های  معلم را نیز داریم. 
 
مدیر کل استان آذربایجان غربی در خصوص افتتاح مکان یا جاذبه گردشگری در این ایام گفت: عملیات مرمت مسجد جامع ارومیه در شهریور امسال شروع شده و امیدواریم تا نوروز پس از تکمیل سیستم‌های گرمایشی و سرما، آماده بهربرداری برای بازدیدکنندگان شود. بعضی از بناهای ما مانند، کاخ موزه باغچه چوب، مدرسه‌ی 22 بهمن و... مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد. 

باشگاه خبرنگاران

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید