08:43|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 11:43
کد خبر: 2644

در ارومیه وحدتی بین اصول‌گرایان وجود ندارد

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس دهم با اشاره به مطالبه مجلس دهم برای حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: بی‌شک باید به تولیدات ملی توجه و تاکید کرده و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را با جدیت اجرا کنیم.

در ارومیه وحدتی بین اصول‌گرایان وجود ندارد

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: متاسفانه در ارومیه وحدتی بین اصول‌گرایان وجود ندارد و این خود سبب شده که برخی به اسم اصول‌گرایی فعالیت کرده و اصول‌گرایان واقعی قاطعیت چندانی نداشته باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین اصول‌گرایان سراسر کشور باید از همین امروز برای انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات پیش‌رو متحد شوند.

وی تصریح کرد: آنان باید برنامه‌های شهرستانی، استانی و کشوری خود را در یک چهارچوب و به شکل منظم انجام دهند.

قاضی‌پور در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان از ظرفیت و تجارب مجلس نهم بهره برد افزود: در این باره باید از نمایندگان ادوار گذشته که در این دوره از انتخابات نیز پیروز شدند در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی استفاده و از تجارب و نظرات کارشناسی آنان استفاده بهینه کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه مجلس دهم برای حل مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: بی‌شک باید به تولیدات ملی توجه و تاکید کرده و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را با جدیت اجرا کنیم و از سوی دیگر از واردات بی‌رویه جلوگیری و صادر کنندگان را تشویق کرد چون این کار سبب اشتغال‌زایی و در نتیجه امنیت و آرامش در جامعه می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید