12:47|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 11:27
کد خبر: 2628

ساماندهی سیمای شهر ارومیه با لحاظ معماری ایرانی و اسلامی

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سیمای شهر ارومیه با لحاظ معماری ایرانی اسلامی باید ساماندهی شود.

ساماندهی سیمای شهر ارومیه با لحاظ معماری ایرانی و اسلامی

محمد ستارپور اظهار داشت: باید در راستای ساماندهی سیما و منظر شهری با ترکیب هویت معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی گام برداشته شود.

وی حفاظت از محیط زیست به ویژه آب، هوا، صدا و منابع طبیعی، ایمن‌سازی شهر مقابل سوانح طبیعی و سایر حوادث و آسیب‌ها، ساده‌سازی دریافت خدمات و تسهیلات شهری توسط همه شهروندان، بهبود و ارتقای کیفیت خدمات را از جمله اهداف کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود توجه به پاکیزگی، سرسبزی و زیبایی فضای شهری، ساماندهی وضعیت پسماندهای شهری، رفع یا کاهش انواع آلودگی‌های زیست‌محیطی، حفاظت از میراث طبیعی و تاریخی شهر را از جمله وظایف و برنامه‌های کمیسیون مورد اشاره عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تلاش برای توسعه فضاهای بومی و گردشگری با اجرای طرح‌های مختلف، اهتمام جدی برای توسعه و عمران شهری، ساماندهی سیما و منظر شهری با ترکیب هویت و معماری شهرسازی ایرانی و اسلامی را از جمله اهداف دیگر برشمرد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی قرار گرفته‌ایم، بر ضرورت تلاش برای تنظیف شهر جهت استقبال از مهمانان نوروزی، اجرای طرح‌های مختلف برای ایجاد فضای بانشاط در این ایام تاکید کرد و گفت: با همکاری دستگا‌ه‌های اجرایی مختلف در این سمت و سو گام برداشته می‌شود.

ستارپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، از آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان غربی برای مشارکت در این آئین عبادی و سیاسی قدردانی کرد و این حضور پر شور را عامل انسجام و وحدت‌بخشی در جامعه اسلامی دانست.

این مسئول ضمن اینکه پیروز واقعی در این دوره از انتخابات‌ها را ملت بزرگ ایران اسلامی دانست، در ادامه به دست آوردن توفیق خدمت‌رسانی و جلب اعتماد مردم را به نفرات برگزیده و راه‌یافتگان به دور دوم تبریک گفت و برای آنها نیز آرزوی موفقیت کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در واپسین روزهای سال«دولت و ملت، همدلی و همزبانی» قرار گرفته‌ایم، برای استفاده حداکثری از روزهای باقیمانده جهت جامه عمل پوشاندن به اهداف و برنامه‌ها در سطح استان و شهر ابراز امیدواری کرد.

فارس نیوز

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید