11:07|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1394 - 17:08
کد خبر: 2591

حضور یکپارچه مردم در انتخابات نشان از بصیرت ملتی بیدار دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناسبت حضور پر شور و گسترده مردم پیام تبریک داد.

حضور یکپارچه  مردم در انتخابات  نشان از بصیرت ملتی بیدار دارد

باسمه تعالی

یکبار دیگر آسمان زیبای ایران بزرگ با تلالو نور قدمهای استقامت و پایمردی شما ملت قهرمان روشن و زیباتر شد . یکبار دیگر همه دنیا انگشت به دهان عظمت و بزرگی امتی را به نظاره نشستند که قرنهاست سختی و مرارت ایستادگی را تحمل می کند تا هیچ ابرقدرتی به این مملکت نگاه چپ نیاندازد .

حضور یکپارچه شور و شعور شما در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نشان از بصیرت ملتی بیدار دارد که در پیچ تاریخی انقلاب با الهام از منویات رهبری فرزانه مسیر صلابت و عزت را طی می نماید . فارغ از هر نتیجه ای که در این انتخابات رقم خورده و خواهد خورد نفس حضور و مشارکت شما مردم بزرگوار ستودنی است . و ان شاء ا... خود از بهره این حضور لذت خواهید برد .

شما مردم آذربایجان غربی که به انقلابی گری و مرزداری مشهور هستید دیروز با خلق حماسه ای دیگر پیغام مستحکمی به یاوه گویان دادید و اثبات نمودید که

آذربایجان اویاخدی       انقلابا دایاخدی

اینجانب به نوبه خود ضمن تبریک حماسه بزرگ مردم ایران به رهبر معظم انقلاب « مدظله العالی » و تشکر از عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از شما مردم شریف سپاسگزاری می نمایم و امیدوارم در سایه رحمت الهی همواره سلامت و در امنیت بمانید .

والسلام علیکم ورحمت ا... وبرکاته

سید مهدی قرشی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید