17:43|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1394 - 21:49
کد خبر: 2581

اخطار به نامزدهای انتخابات/هیچ‌کس حق اعلام پیروزی ندارد

معاون سیاسی انتظامی وزارت کشور تأکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با کمک مردم و مخصوصا طرفداران کاندیداها و خود کاندیداها، مشکل خاص امنیتی تا آخر وقت رأی‌گیری نخواهیم داشت.

اخطار به نامزدهای انتخابات/هیچ‌کس حق اعلام پیروزی ندارد

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور تأکید کرد: به تمام استان‌ها ابلاغ کردیم به هیچ‌وجه، هیچ‌کس، هیچ نامزد و هیچ گروهی حق اعلام پیروزی در انتخابات را قبل از اعلام رسمی مراجع ذی‌ربط ندارد.

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره برگزاری امنیت انتخابات گفت: امروز صبح همه کشور به صورت لحظه‌ای در حال رصد شدن هستند. تا به حال، هیچ موردی که از مشکلات امنیتی حکایت کند، نداشتیم.

وی ادامه داد: در استان‌هایی مثل سیستان‌ و بلوچستان امنیت بسیار بالایی داریم. همچنین در استان‌های کردستان و آذربایجان ‌شرقی شرایط بسیار امنی داریم، حتی تا نقاط صفر مرزی این امنیت را مشاهده می‌کنیم و مشکلی برای برقراری امنیت در هیچ‌ کجا نداریم.

ذوالفقاری افزود: تمام نیروها در آمادگی کامل هستند. بالگردهایی که قرار بود در اختیار استان‌ها قرار بگیرند با کمک و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح به موقع در محل‌ مأموریت‌شان حاضر شدند و در حال‌ انجام مأموریت خود هستند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در سطح گسترده‌ای با قرارگاه‌هایی که در مرکز استان و شهرستان تشکیل دادند، با همکاری همه‌جانبه سپاه، بسیج و وزارت اطلاعات کار را دنبال می‌کنند.

معاون سیاسی انتظامی وزارت کشور تأکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با کمک مردم و مخصوصا طرفداران کاندیداها و خود کاندیداها، مشکل خاص امنیتی تا آخر وقت رأی‌گیری نخواهیم داشت.

وی افزود: به تمام استان‌ها ابلاغ کردیم به هیچ‌وجه، هیچ‌کس، هیچ نامزد و هیچ گروهی حق اعلام پیروزی در انتخابات را قبل از اعلام رسمی از سوی مراجع ذی‌ربط ندارد. اگر کاندیدایی قبل از موعد مقرر پیروزی خود را اعلام کند قطعا مسئولیت اقدام عوامل اعلام پیروزی، متوجه او خواهد شد.

ذوالفقاری درباره تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در فضای مجازی گفت: در چند روز گذشته مواردی داشتیم که برخی گفته بودند پیروز کاندیدا هستیم که این افراد احضار شدند و به آنها تذکر داده شد و ما از آنها پرسیدیم منظورتان از جمله‌ای که استفاده کردید چیست؟ گفتند: ما با توجه به وضعی که در اجتماع بود به این نتیجه رسیدیم که اقبال به ما نسبت به بقیه نامزدها زیادتر است‌ که ما به آنها اعلام کردیم حق چنین اقدامی را نیز ندارید.
 

منبع: آنا

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید