08:50|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1394 - 11:52
کد خبر: 2540

بیانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناسبت شرکت در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناسبت شرکت پرشور وگسترده  در انتخابات وظیفه ملی ماست بیانه ای  را صادر کردند.

بیانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناسبت شرکت در انتخابات

باسمه تعالی

دوباره بوی بهار رویش عظمتی دیگر از جای جای ایران بر مشام می رسد. دوباره کوچه های آذربایجان بوی رشادت بر خود گرفته است و دوباره دشمن از بزرگی مردم ایران خیره خواهد ماند. شما ملتی هستید که همواره معادلات طراحی شده و خواب‌های پریشان دشمن را آشفته کرده اید. یک‌بار دیگر گام‌های استوارتان حماسه ای خلق خواهند کرد که بر بلندای تاریخ ماندگار شود.

هفتم اسفند بزرگ روزی است که با حضور شما حرمت خواهد گرفت و شأن این روز که در تاریخ ماندگار خواهد شد در سایه قدم‌های شماست. فردا باید انتخاب کرد باید صالح را از ناصالح جدا کرد. آنچه که مهم است حداکثر حضور شماست و صد البته اگر این امر با انتخاب صحیح و رحمانی آمیخته شود صحنه ای خلق خواهد شد که سالها از برکت آن بهره خواهیم برد .

چه زیبا رهبر فرزانه انقلاب فرمودند:

 «ملت ایران مجلسی می‌خواهد که «متدین»، «متعهد»، «شجاع»، «فریب نخور»، «مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار»، «مدافع عزت و استقلال ملی»، «علاقه‌مند واقعی به پیشرفت کشور»، «معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان»، «معتقد به اقتصاد درون‌زا»، «آشنا با درد مردم» و «مصمم به حل مشکلات مردم» باشد و مرعوب آمریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند.»

 

آری ملت ایران مجلسی می خواهد که کمترین زاویه با آرمانهای نظام و انقلاب نداشته باشد. مجلسی که نفس های گرم رهبری عزیز را به طرحهایی برای اعتلای میهن اسلامی تبدیل کند. مجلسی که سیاست را بفهمد اما سیاسی کاری نکند. مجلسی که در آن منافع ملی بر منافع حزبی ارجحیت داشته باشد. به حق هر چه کنیم به نفع خود کرده ایم و بازخورد انتخابات مستقیماً به خودمان بازخواهد گشت.

امتزاج انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی اهمیت این انتخابات را دو چندان کرده است به طوریکه عده ای در آن‌سوی قاره در انگلستان به فکر خط دهی و مهندسی آرای مردم افتاده و به خیال خود با حمایت از کاندیداهای مرعوب قصد ایجاد مجلسی مطیع دغدغه های غرب را دارند؛ اما یک‌بار دیگر خواهند دید مردم ایران با بصیرت و انقلابی گری راه نفوذ را سد خواهند کرد.

 

بر این باور داریم که فردا شور انقلابی در کشور حاکم خواهد شد و حماسه ای دیگر در دفتر انقلاب رقم خواهد خورد. با این امید از همه هم استانی‌های عزیز ترک و کرد و آشوری و فارس دعوت می کنم با معیار قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی» در انتخاب افراد دقت لازم را داشته و با رأی قاطع خود در اعتلای استان آذربایجان غربی تلاش نمایند.

والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته

سید مهدی قرشی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید