22:17|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1394 - 01:12
کد خبر: 2520

سپاهان 2 - النصر امارات 0

سپاهان با پیروزی دو بر صفر برابر النصر در پایان روز اول لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در صدر جدول رده بندی گروهش قرار بگیرد.

سپاهان 2 - النصر امارات 0

به گزارش باریش نیوز ، سپاهان در برابر النصر امارات اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را برگزار می کند، این در حالی است که نتایج اخیر تیم سپاهان باعث شده است که هواداران ناراضی علیه استیماچ و البته هیئت مدیره در تمرین تجمع کردند و استیماچ امیدوار است با نتیجه گیری در این بازی بتواند انتقادات را کمی کم تر کند و آرامش را به جمع زردپوشان بازگرداند.

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان
داور: بالیا پریدا(سریلانکا)


سپاهان اصفهان: 

شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، وریا غفوری (91- علی احمدی)، فوزیل موسی‌اف، علی کریمی، سنیاد ایبریچیچ(74 - جهان عالیان)، محمد رضا خلعتبری(85 - حبیب گردانی)، حسین فاضلی و شیمبا
سرمربی: ایگور استیماچ


النصرامارات: 

خالد جلال، طارق احمد (54 - صالح سالم)، محمود خمیس، خیمنس(75 - جاسم یعقوب)، جاناتان پیترویپا، احمد شنبه، امیر مبارک، احمدال یاسی، علی العامری، کمبو اکوکو (79 - احمد خمیس) و خلیفه مبارک
سرمربی: ایوان یووانویچ


اخطار

طارق احمد(45) از النصر
شیمبا(45) از سپاهان


شرح بازی 

تیم فوتبال سپاهان در نیمه اول بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه 14 توسط شیمبا به گل رسید. این تیم یک گل زد و بارها دروازه النصر را تهدید کرد که با بی دقتی و البته بدشاسی موقعیت ها را خراب کرد. النصر در نیمه اول کمتر موفق شد به دروازه بان سپاهان نزدیک شود و خوش شانس بود که بیش از یک گل دریافت نکرد.
در نیمه دوم هم اوضاع النصر امارات چندان بهتر نشد. این تیم تقریبا در تمام دقایق بازی در نیمه دوم هم تحت تاثیر بازی تهاجمی سپاهان بود و در چندین موقعیت باید دروازه اش باز می شد. تنها موقعیت النصر در این بازی روی یک ضربه ایستگاهی بدست آمد که شهاب گردان با عکس العملی مناسب توپ را دفع کرد.


شرح گل

1-0 (سپاهان): لوسیانو پریرا چند بازیکن النصر را به هم ریخت و ضربه استثنایی او از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیر عمودی دروازه وارد دروازه حریف شد.

2-0(سپاهان): دقیقه 50 سانتر فوق العاده فاضلی روی دروازه را شیمبا با یک ضربه سر  ساده وارد دروازه کرد.

بهترین بازیکن: 


شمیبا در این 2 بازی هر 2 گل تیمش را زد تا تردیدی برای انتخاب بهترین بازکن زمین باقی نماند. گل اول او آنقدر خوب بود که در بین بهترین گل های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. البته محمدرضا خلعتبری و حسین فاضلی هم در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشتند.


اتفاق ویژه: 

سپاهان با پیروزی برابر النصر موفق شد بعد از 95 روز طعم پیروزی بچشد. این تیم در 9 بازی در لیگ برتر طعم پیروزی را نچشیده بود و در یکی از حساس ترین بازی هایش موفق شد طلسم پیروز نشدن خود را بشکند. این دومین پیروزی سپاهان با ایگو استیماچ است.


دقایق حساس:

دقیقه 6: شوت بی دقت عبدالله کرمی که از نقطه کرنر به او رسید با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 10: خلعتبری در محوطه جریمه چند بازیکن حریف را به هم ریخت اما ضربه اش با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه21: ارسال زمینی لوسیانو پریرا از جناح چپ محوطه جریمه حریف برای فاضلی رسید که ضربه این بازیکن به مدافع حریف برخورد کرد و می رفت برای النصر گل به خودی به ثمر برسد که توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 24: ضربه علی کریمی از راه دور با فاصله از بالای دروازه ی النصر به بیرون رفت.

دقیقه 31: پاس فوق العاده حسین فاضلی تنها به یک بغل پا نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما شوت خلعتبری به شکلی عجیب به بیرون دروازه رفت.

دقیقه 33: سانتر محمود خمیس را اکوکو با ضربه ای بی دقت به بیرون زد تا همچنان شهاب گردان روز آرامی را پشت سر بگذارد.

دقیقه 35: حرکت ترکیبی عالی خلعتبری و فاضلی و شوت زیبای فاضلی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 49: پاس زمینی و عالی خلعتبری را شیمبا به یک ضربه بی دقت از دست داد.

دقیقه 60: ضربه ایستگاهی زیبای اکوکو را شهاب گردان از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه 64: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان شنبه قرار گرفت.

دقیقه 70: لوسیانو پریرا روی پاس فوق العاده علی کریمی با دروازه بان تک به تک شد ولی توپ زیر پایش گیر کرد و شنبه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 82 : شوت زیبای شیمبا به مدافعات النصر برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 82: ضربه ایستگاهی خلعتبری را شنبه به راحتی دفع کرد.

دقیقه 83 : اشتباه شنبه در دفع توپ پریرا را صاحب موقعیت کرد اما شوتش به مدافعان به النصر برخورد کرد، خلعتبری در برگشت این توپ صاحب موقعیت شد اما ضربه را هم مدافعان حریف از روی خط بیرون کشیدند.

ورزش3

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید