08:59|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 15 بهمن 1398 - 13:09
کد خبر: 13805
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

مصرف بهینه انرژی کاهش چشمگیری در تأمین برق دارد

اگر مشترکین آذربایجان‌غربی حداقل 20 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند دیگر شاهد خاموشی ناشی از عدم تامین گاز نیروگاه‌ها نخواهیم بود. 
مصرف بهینه انرژی کاهش چشمگیری در تأمین برق دارد

اکبر حسن بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: مصرف بهینه انرژی و کاهش مصرف برق در جهت تامین برق پایدار استان بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: در ایان فصل زمستان و با توجه به سرمای هوا، مصرف انرژی برق و گاز در چند روز اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

حسن بگلو ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز شاهد مشکلی در پایداری برق نبودیم اما با توجه به روند کاهش دما و سرمای شدید در روزها و هفته‌های آتی و به طبع افزایش مصرف برق و گاز، شاهد رشد بار در شبکه خواهیم بود، بر همین اساس در این شرایط به منظور تامین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری از سوی مشترکین آذربایجان‌غربی هستیم. 

این مسئول گفت: اگر مشترکین آذربایجان‌غربی حداقل 20 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند دیگر شاهد خاموشی ناشی از عدم تامین گاز نیروگاه‌ها نخواهیم بود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: خانواده صنعت برق آذربایجان‌غربی و خدمت‌گذاران مردم شبانه روز از هیچ تلاشی برای تامین برق پایدار برای هم استانی‌ها دریغ نخواهند کرد و امیدواریم مردم همیشه همراه آذربایجان‌غربی نیز با صرفه‌جویی و مدیریت مصرف ما را در این راه همراهی کنند تا زمستان سرد امسال را بدون بروز مشکل پشت سر بگذاریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید