05:59|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1398 - 12:05
کد خبر: 13789
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی رتبه برتر کشوری در فضای کسب و کار

آذربایجان‌غربی در فضای کسب و کار بهترین نتیجه و رتبه برتر در سطح کشور را به خود اختصاص داده و در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نتایج خوبی کسب کرده است.
آذربایجان‌غربی رتبه برتر کشوری در فضای کسب و کار

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، رضا نقی زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کارآفرین فردی است که توانمندی ترکیب منابع را برای حل مسائل را به صورت ویژه دارد.
این مسئول مشاهده‌گری،پرسشگری، شبکه سازی و تفکر خلاق را از ویژگی‌های اصلی کارآفرینی عنوان کرد و گفت: کارآفرینی یک سبک زندگی است و ما می‌خواهیم خلاق بودن را در نهاد نوجوانان نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی در فضای کسب و کار بهترین نتیجه و رتبه برتر در سطح کشور را به خود اختصاص داده و در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نتایج خوبی کسب کرده است.
نقی زاده با گرامیداشت فرارسیدن فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز دنیا نسل چهارم دانشگاه‌ها را با رویکرد ثروت آفرینی تجربه می‌کند این در حالی‌ است مراکز آموزشی به‌صورت آموزش محور فعالیت می‌کنند.
ایشان با تاکید بر اهمیت مقوله کارآفرینی به عنوان ضرورت جامعه کنونی تصریح کرد: دانش آموزان ما به عنوان نسل آینده باید بصورتی تعلیم و آموزش داده شوند تا مهارت کارآفرین بودن را آموخته و بکار گیرند.
وی از نامگذاری مجموعه ورزشی کارگران ارومیه به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: زمان مجموعه ورزشی به نام سردار سلیمانی ۲۱ بهمن ماه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی انجام می‌شود.
وی افزود: در اوضاع بحرانی اقتصادی کشور یکی از شاهراه‌های اساسی جهت برون رفت از بحران‌های اقتصادی توجه و تقویت بخش تعاون است چرا که تعاون شریان حیات بخش اقتصاد کشور است.
نقی زاده با اشاره به سابقه درخشان  فعالیت تعاون در طول تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی گفت: ما در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، در روزهای بحرانی جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی‌های بعد از جنگ و تحریم‌ها شاهد معجزات تعاون بوده‌ایم و امروز هم باید با تکیه بر همین سابقه درخشان  در جهت تقویت این حوزه عظیم اقتصادی گام برداریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در ادامه با ارائه گزارشی از روند ثبت نام تعاونی‌ها در جشنواره تعاونی‌های تصریح کرد: در حال حاضر از آذربایجان‌غربی 193 تعاونی در این جشنواره ثبت نام کردند که شهرستان‌های  ارومیه،‌ میاندوآب، شاهین دژ و مهاباد بیشترین تعداد ثبت نامی‌ها را دارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید