08:18|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1398 - 11:06
کد خبر: 13788
ارسلان شکری در گفت‌وگو با باریش اعلام کرد:

اختصاص 62 هزار میلیون اعتبار برای طرح‌های راهداری آذربایجان‌غربی

همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر 33 طرح عمرانی در آذربایجان‌غربی با اعتباری بالغ بر 62 هزار میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
اختصاص 62 هزار میلیون اعتبار برای طرح‌های راهداری آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز اظهار کرد: به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 33 طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح‌ها با اعتباری نزدیک به 62 هزار میلیون ریال اعتبار از منابع استانی و ملی همزمان با دهه‌فجر با حضور مسئولین استانی افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: این طرح‌ها شامل 32 طرح عمرانی روکش آسفالت در شهرستان‌های ارومیه، پلدشت، تکاب، خوی، شوط، میاندوآب، سلماس، بوکان، شاهین‌دژ و مهاباد هستند که شهرستان ارومیه در مرکز استان بیشترین سهم را در این خصوص به خود اختصاص داده است.
شکری در رابطه با روکش راه‌های روستایی خاطر نشان کرد: 154 کیلومتر روکش راه‌های روستایی، اصلی و فرعی با مبلغ 87 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
وی بیان کرد: مرکز معاینه فنی در شهرستان خوی که مجهز به دستگاه‌های شش گانه تست و معاینه ناوگان سنگین و نیمه سنگین با برآورد ریالی 23 هزار میلیون ریال با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و با قابلیت اشتغالزایی برای ده نفر نیز به‌عنوان طرح خدماتی این اداره کل همزمان با ایام الله دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: راه به‌عنوان زیربنای حمل و نقل جاده‌ای در برقراری ارتباطات تجاری، انسانی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و بی شک تاثیرات بهره برداری از این طرح‌ها در برقراری تردد ایمن توسط کلیه مترددین جاده‌ای 17 محور روستایی و 15 محور شهرستانی قابل لمس است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید