03:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1398 - 13:54
کد خبر: 13778
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی:

رسانه‌ها رکن اصلی تقویت مشارکت ملی باشند

یکی از رسالت‌های اصلی رسانه‌ها تقویت مشارکت ملی در صحنه‌های حساس مانند انتخابات است.
رسانه‌ها رکن اصلی تقویت مشارکت ملی باشند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، مسعود مجرد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در رویدادهای اخیری که در سطح کشور اتفاق افتاد، رسانه‌های بیگانه در تلاش بودند تا جنگ روانی در سطح کشور را گسترش دهند. 
وی با اشاره به اینکه همبستگی و اتحاد مردم دشمنان را مأیوس و ناامید کرد افزود: در آستانه انتخابات افزایش شایعه پراکنی‌ها در کار رسانه اثر گذاری دارد و رسانه‌ها باید بتوانند این فضا را کنترل کنند.
این مسئول خواستار فعالیت بیشتر رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش و رو شد و تصریح کرد: امروز آرایش رسانه‌ای دشمن به مراتب بیشتر از آرایش نظامی است و این مساله باید بیش از پیش مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گیرد.
وی عنوان کرد: رسانه ملی در تلاش است تا در آستانه انتخابات شور و نشاط بهتری در این ایام به وجود آورد.
این مسئول گفت: برنامه‌های ویژه انتخابات مرکز آذربایجان‌غربی از ۹ آبان ماه با تولید و پخش برنامه‌های متنوع مناسبتی آغاز و ادامه دارد.
مجرد اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در ایام انتخابات از مطالبات مردم غافل نشویم و این را مورد توجه قرار دهیم، همچنین در حوزه خبر و اطلاع رسانی نیز توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داریم چرا که شهرستان‌ها سهم عمده‌ای در مشارکت انتخاباتی دارند.
وی گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در ایام شهادت و تشیع سردار سلیمانی ۴ هزار دقیقه برنامه رادیو و تلویزیونی پخش کرده و توانسته بخش‌هایی از مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی را در شهرهای مختلف پوشش دهد.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری ۳ سریال با عنوان دخترم نرگس، قرارسیز و خام خیال که با نام موقت در حال تولید است در مرکز آذربایجان‌غربی تهیه و در دست تولید هستند.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز استان در جشنواره فنی استان‌ها به عنوان مرکز برتر معرفی شده، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 265 پروژه‌‌ صدا و سیمای استان با اعتبار 34 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید