06:42|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1398 - 11:47
کد خبر: 13775
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش‌؛

مشکلات ماشین‌خواب‌های آذربایجان‌غربی در دست بررسی

مشکلات تعدادی از مرزنشینان آذربایجان‌غربی که در تهران مسافرکشی می‌کنند و شب‌ها محلی برای خواب ندارند پیگیری می‌شود.
مشکلات ماشین‌خواب‌های آذربایجان‌غربی در دست بررسی

هادی طباطبایی، مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با مشکلات ماشین‌خوابهای استان در تهران گفت: طبق آخرین گزارش رسمی، تعداد افرادی که به‌ علت مسافرکشی از آذربایجان‌غربی به تهران رفته‌اند وشب‌ها محلی به جزء ماشین‌هایشان برای خواب ندارند 400 الی500 نفر است، که تعداد آن‌ها گاهی اوقات تا 700 نفر متغیر باشد.

وی با اشاره به گزارش‌های دریافتی در خصوص تعداد نفرات ماشین خواب‌ها افزود: در طی دیداری که برای بررسی مشکلات این افراد انجام گرفت، یکی ازحاضرین در جمع آن‌ها اشاره کرد که تعدادشان بیش از یک هزار و 500نفر است اما این تعداد قابل استناد نیست و با گزارش های دریافتی همخوانی ندارد.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: افرادی که در تهران مسافرکشی می‌کنند و شب‌ها درماشین‌ می‌خوابند، علاوه بر ‌آذربایجان‌غربی از سایر استان‌ها نیز هستند و هر کدام شب‌ها در مناطق مختلفی حضور دارند.

طباطبایی ادامه داد: تعدادی مسافرکش‌ها که شب‌ها محلی را برای سکونت دارند، حضورشان در تهران مشکل تلقی نمی‌شود و مشکل اصلی ماشین خواب‌ها هستند و ‌هدف این است که با ایجاد شرایط مساعد آن‌ها را به استان بازگردانیم.

وی تاکید کرد: ماه گذشته که برای بررسی مشکلات ماشین خواب‌ها به تهران سفرکردیم، قرار شد افراد درخواست‌هایشان را به‌صورت گروهی اعلام کنند، که پس از دو هفته ارائه دادند و اکنون درخواست‌ها به‌طور تخصصی پیگیری ‌می‌شود.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: هم‌چنین موضوع در کارگروه اجتماعی به ریاست استاندار مطرح و دستگاه‌های دخیل برای حل آن شناسایی شدند، هدف اصلی این است که چنین مشکلاتی بطور قطعی حل شود تا با ایجاد شرایط مساعد در استان  پس از این کمتر شاهد چنین اتفاقی باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید