06:19|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1398 - 13:04
کد خبر: 13761
یادداشت:

فریب مردم با عنوان انتخابات

سودجویان که در هرزمانی به منفعت خود فکر می‌کنند در زمان انتخابات نیز صفحات و کانال‌هایی با نام انتخابات مجلس در فضای مجازی به راه انداخته‌اند و از این طریق به اقدامات غیر اخلاقی خود می‌پردازند.
فریب مردم با عنوان انتخابات

سرویس سیاسی باریش نیوز، به فرایند تصمیم‌گیری رسمی انتخابات می‌گویند که طی آن مردم یا بخشی از مردم برای ادارهٔ امور عمومی خود شخص یا اشخاصی را برای مقامی رسمی به مدت معلوم با ریختن رأی به صندوق‌های انتخاباتی برمی‌گزینند.

چند ماه دیگر به یکی از سرنوشت‌سازترین ماه‌ها برای شهروندان باقی‌مانده و کسی نیست که نداند تنها با یک حضور پرشور و گسترده در انتخابات اسفندماه است که می‌توان برای نمایندگان آینده شهرستان تصمیم گرفت.

اما سواستفاده‌های بسیاری در ایام انتخابات صورت می‎گیرد و روز به روز در حال افزایش است که باعث ورود رئیس ستاد انتخابات کشور به این موضوع شده است.

این مقام مسئول از رئیس پلیس فتا خواسته تا با کلاهبرداری‌ها و سوءاستفاده‌های مالی مشکوک که عمدتاً با نام «انتخابات مجلس» و حتی با جعل عنوان «ستاد انتخابات کشور» صورت می‌پذیرد، برخورد کنند.

بیشتر افراد شاید برای یکبار هم که شده شاهد کانال‌ها و صفحاتی باشند که عمدتا نیز با نام «انتخابات مجلس» و حتی بعضا با جعل عنوان «ستاد انتخابات کشور» در حال فعالیت است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات در همین راستا و مبتنی بر ضرورت رعایت تمامی ابعاد قانونی در برگزاری انتخابات و اهمیت مقابله با هر نوع اقدام مجرمانه و سوءاستفاده از عرصه انتخابات، اقدام فوری پلیس فتا برای بررسی همه ابعاد و زوایای این موضوع و برخورد قانونی مؤثر با هر گونه تخلف و ارتکاب جرم بر بستر انتخابات در فضای مجازی را مورد تأکید قرار داد.

با توجه تمام این مطالب شهروندان باید به این نکات توجه ویژه داشته باشند و فریب اینگونه سواستفاده‌ها را نخورند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید