12:34|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1398 - 12:57
کد خبر: 13758
یادداشت

مجلس یازدهم؛ شیطنت‌های پیش از موعد

مردم آگاه هستند، شیطنت‌های پیش از موعد رسانه‌ای توهین به شعور آنان است.
مجلس یازدهم؛ شیطنت‌های پیش از موعد

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در آستانه انتخابات آنچه بیش از همه به چشم می‌خورد شیطنت‌های رسانه‌ای و اخبار ضد و نقیض از کاندیدا است که مشخصا این اخبار توسط برخی دست‌های پشت پرده تنظیم و در فضای مجازی منتشر می‌شود، درحالی که می‌توان بهترین بهره‌برداری را از فضای مجازی کرد اما بر اثر برخی سودجویی‌ها این فرصت تبدیل به تهدید شده و جامعه را با مشکلات و بحران‌های جدی مواجه می‌سازد.

اگرچه فضای مجازی بسیار گسترده و کنترل آن تقریبا سخت است اما ورود نهادهای مرتبط را بیش از پیش میطلبد، گروه‌ها و کانال‌هایی که با ساعقه‌ی انتخابات به صورت قارچ گونه ازکنار هر‌کاندیدایی توسط افراد غیرمتخصص سر بازمی‌زند یک تهدید برای جامعه و مردم همین استان است که نباید ساده گذرکرد.

گروه‌هایی که هزینه‌های گزافی برای اضافه کردن اعضا به آنها پرداخت می شود یقینا از سوی افرادی با هدف مشخص هدایت می‌شوند که دستگاه‌های نظارتی نباید بی‌توجه به این مسئله باشند زیرا کنترل چنین گروه‌هایی در روزهای آتی بسیار سخت خواهد بود و قربانی آن مردمانی هستند که در تصمیم گیری هایشان نمی‌توانند اعتماد کنند وجبران این بی‌اعتمادی مدت‌ها طول می‌کشد.

ثبت نام کنندگان درانتخابات مجلس یازدهم بدانند امروز آنچه برای مردم و جامعه حائز اهمیت  است شعار و شیطنت‌های رسانه‌ای نیست بلکه فضای آرام جهت انتخاب شخص اصلح است، فرصت را فراهم کنید تا مردم شما را آن طور که هستید بشناسند و قضاوت کنند اینکه با نقاب تظاهر و با رویکرد تفرقه آمیز درمقابل مردم بایستید کج دهنی به شعور آنان است که تاریخ فراموش نخواهد کرد.

بدون شک کاندیدایی که منافع شخصی خود را به منافع جامعه ترجیح می‌دهد و تنها راه موفقیت خود را  در تخریب  دیگران می‌بینند، نمی‌توانند گزینه ی مناسبی برای حضور در مجلس یازدهم باشند امروز اگر اعتماد مردم را قربانی منافع شخصی خود می‌کنند فردای انتخابات چه خواهند کرد؟ الله اعلم

انتظار می‌رود ثبت نام کنندگان بدون ایجاد تشنج در فضای رسانه به فعالیت‌های خود ادامه دهند و یقین بدانند تخریب دیگران و هیچ نهاد و ارگانی  تاثیری درافزایش رای آن‌ها نخواهد داشت و کاش همان باشند که تظاهر می‌کنند  و مردم را بیش از این با وعده‌های پوشالی سردرگم نکنند.

شیطنت‌های رسانه‌ای حقه قدیمی شده است که نباید در چنین شرایط حساس جولانگاه برخی افراد غیرمتخصص و غیر رسانه‌ای باشد و به هر قیمتی مطالب منتشر شود.

مردم نیز نقش مهمی در این زمینه دارند و با دقت هوشیاری نباید به تمام مطالب منتشر شده در فضای  اعتماد کنند، اگر مطالب خریدار نداشته باشند قطعا برای انتشار آنها هزینه‌ای صرف نخواهد شد. پس باید به منابع خبری توجه ویژه‌ای داشت.

لازم به ذکر است به شایعاتی که پس رد صلاحیت کاندیدا مبنی بر تایید صلاحیت آنان در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند، اخبار منتشر شده در این خصوص صحت ندارد و فرماندار ارومیه نیز از اعلام مجدد تایید صلاحیت‌ها در یازدهم بهمن ماه جاری خبر می‌دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید