07:47|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1398 - 08:31
کد خبر: 13753
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با باریش‌؛

اجتناب از سفرهای غیر ضروری/تمام محورهای استان برفی است

با توجه به وضعیت راه‌های آذربایجان‌غربی و برفی بودن آن‌ها پیش از هر سفری با شماره 141 تماس بگیرند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
اجتناب از سفرهای غیر ضروری/تمام محورهای استان برفی است

 ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در رابطه با وضعیت راه‌های مواصلاتی استان گفت: برخلاف کولاک شدید در جاده‌ها تردد همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: راه‌های روستاها تا شب گذشته باز بود و راهداران همچنان تلاش می‌کنند تا راهی بسته نباشد و شهروندان بتوانند به راحتی تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی بیان کرد: تمامی محورهای آذربایجان‌غربی برفی است و راهداران به صورت تمام وقت در حال خدمت رسانی و تسهیل روند ترددهای جاده‌ای هستند.

شکری خاطر نشان کرد: تردد در راه‌های مواصلاتی نیز با توجه به کولاک روز گذشته کمتر شده است و بازهم نوصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی  با بیان اینکه به مدد تلاش شبانه روزی راهداران انسداد در محورهای روستایی وجود ندارد، اظهار کرد: بارش در ادامه روز استمرار خواهد داشت و از مردم عزیز درخواست داریم جهت آغاز سفر با شماره 141 تماس گرفته و یا به سامانه 141 مراجعه کنند و ترجیحا از انجام هرنوع سفر غیرضروری اجتناب نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید