15:17|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1398 - 12:08
کد خبر: 13747

ورزشکار نونهال آذربایجان‌غربی رنکینگ یک اسکواش کشور

باران روحانی دختر نونهال ساکن آذربایجان‌غربی با کسب مقام‌های کشوری و جهانی توانست لقب نابغه اسکواش را به خود اختصاص دهد.
ورزشکار نونهال آذربایجان‌غربی رنکینگ یک اسکواش کشور

باران روحانی، نابغه اسکواش آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز، در رابطه با افتخارات خود اظهار کرد: من 9 سال سن دارم و یک و نیم سال است که در رشته پرهیجان اسکواش فعالیت می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پدر و مادر من مربی اسکواش هستند در این راه من را بسیار حمایت ‌کردند.

این ورزشکار با اشاره افتخاراتی که در یک و نیم سال فعالیت خود کسب کرده اسیت بیان کرد: من مقام‌های زیادی مانند مقام اول پلیت قهرمانی کشور 97، مقام اول مسابقات یزد جونیور 98، مقام اول مسابقات قهرمانی کشور 98 و مقام اول مسابقات ایران  جونیور 98 را کسب کردم.

روحانی اعلام کرد: مسابقات جونیور همان مسابقات آسیایی هستند و در حال حاضر نیز رنکینگ یک ایران و عضو تیم ملی نونهالان هستم.

وی با اشاره به اینکه اسکواش تمرین متفکرانه زیستن است اظهار کرد: به عقیده من هر کس یکبار این ورزش را امتجان کند حتما از آن خوشش می‌آید و با توجه به اینکه اسکواش شطرنج متحرک است جز بهترین و پر سرعت ترین ورزش قرن است.

این نابغه اسکواش ادامه داد: در این ورزش با توجه به اینکه حریف‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند رقابت سخت تر می‌شود.

روحانی اعلام کرد: ارومیه استعدادهای خوبی در حوزه اسکواش دارد که سه سالن مجهز و مربیان سطح بالا یکی از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه برای اعزام به مسابقات نیاز به حمایت دارند گفت: هیات اسکواش از قهرمانان خود حمایت می‌کند اما انتظار داریم اداره کل ورزش و جوانان نیز از لحاظ مالی به ورزشکاران خود کمک کنند در این صورت شاهد پیشرفت بسیاری از ورزشکاران می‌شویم.

این ورزشکار نونهال خاطرنشان کرد: از پدر، مادر، هیات اسکواش آذربایجان‎‌غربی و همه کسانی که من را در راه یاری کردند تشکر می‌کنم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید