07:24|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1398 - 14:22
کد خبر: 13737
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان‌غربی:

کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در 10 ماهه سال‌جاری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی از کشف 6 تن 570 کیلو گرم مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در 10 ماهه سال‌جاری

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرهنگ حق وردیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی، در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به ۳ تن و ۹۵۵ کیلوگرم تریاک ، 260 کیلوگرم هروئین،  ۷۲۶ کیلو گرم شیشه، یک تن ۵۰۴ کیلو گرم مورفین، ۱۰۴ کیلوگرم حشیش ،۳۴ کیلو کراک و ۴۸۶ هزار ۵۶۵کیلو گرم مواد روان گردان  در استان  کشف و ضبط شده ، که بیشتر این کشفیات در شهرستان ارومیه انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت: 8 هزار 731 نفر از عوامل پخش مواد مخدر ، باند های قاچاق و مصرف کنندگان مواد دستگرشده و ا تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ حق‌وردیان افزود: در این راستا 2هزار 150 طرح در قالب امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و کنترل مراکز آموزشی انجام شده که نسبت به سال گذشته 125 درصد افزایش داشته است.

این مسئول گفت: 522 مورد برنامه در سازمان های دولتی و غیردولتی، پایگاه های بسیج ، اصناف ، نیروهای محلی ، مدارس و دانشگاه ها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شده است.

سرهنگ حق وردی افزود: در این راستا  تعداد ۴۹۰ دستگاه خودرو و ۶۷ دستکاه موتور سیکلت توقیف شده است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: کل مجموع کشفیات مواد مخدر در استان ۶ تن و ۵۷۰ کیلو گرم بوده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید