11:34|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 دی 1398 - 12:52
کد خبر: 13713
یادداشت:

مرزبانی حراستی از جنس دلدادگی به حریم وطن

آذربایجان غربی از نظر جغرافیایی با 3 کشور ه‌مرز همسايه است و مرزبانان آذربایجان غربی برای حفظ امنیت و حراست از مرزها برای دفاع از مناطق مرزی در برف و سرما زیر صفر درجه با اراده‌ای پولادین خدمت می‌کنند.
مرزبانی حراستی از جنس دلدادگی به حریم وطن

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، پر واضح است که مرزبانان با حضور مقتدرانه خود در مرزها حتی جرات چپ نگاه کردن دشمن به ایران را نمی دهند وباید مردم این تلاش وصف ناپذیر مرزبانان در تأمین امنیت کشور را ارزشمند بداند.

مرزبانان گاهی 6 ماه یا بیشتر در نقاط مرزی می‌مانند و خانواده خود را نمی‌بینند و این سختی‌ها را به جان خود می‌خرند تا امنیت کشور تامین شود.

در بیشتر نقاط مرزی راه‌های ارتباطی زمینی با پوشش برف در فصل سرما قطع می‌شود و مرزبانان برای تامین آذوقه و مهمات یا تعویض شیفت با مشکلات فروانی مواجه می‌شوند و مسیر چند صد متری را پیاده یا از طریق راه‌های هوایی طی می کنند و این سختی ها را با عشق به وطن و امنیت کشور به جان و دل قبول دارند و مثل پولادی محکم از امنیت کشور دفاع می کنند.  

آذربایجان‌غربی یکی از مناطقی هست که با سه کشور همسایه هم‌مرز است و یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اولویت‌های زندگی یک انسان در کشور امنیت بالای آن کشور است که مرزبان بی‌ادعا و دلاور آذربایجان‌غربی با بدترین شرایط جغرافیایی با عشق و جان دل برای حفاظت از وطن و خاک کشور تلاش می‌کنند و همیشه بیدار و آگاه هستند و این برقراری امنیت در مرزها آذربایجان‌غربی در کل کشور مثال زدنی است.

با واسطه مرزبانان غیور و دلاور در تمامی پایگاه‌ها و مرزها آذربایجان‌غربی اقتدار و امنیت کشور همیشه بالابوده و این اقتدار و امنیت پایدار را مدیون خون جوانانی هستیم که جان خود را در این راه فدا می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید