16:20|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 دی 1398 - 13:25
کد خبر: 13690
رئيس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اروميه در گفت‌وگو با باریش خبر داد؛

واریز مابه‌التفاوت مبلغ سهمیه بنزین در حساب رانندگان سرویس مدارس

مابه‌التفاوت مبلغ سهمیه بنزین در نیمه دوم آبان و آذرماه به حساب 70 درصد رانندگان سرویس‌های مدارس ارومیه واریز شده است.
واریز مابه‌التفاوت مبلغ سهمیه بنزین در حساب رانندگان سرویس مدارس

مهدی مژدهی‌فر، رئيس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اروميه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه سهمیه سوخت سرویس‌های مدارس اظهار کرد: اضافه هزینه مبلغ سهمیه بنزین در نیمه دوم آبان و آذرماه‌ به مبلغ 120 هزار تومان به حساب رانندگان سرویس مدارسی که در سامالنه سپند ثبت‌نام کرده‌اند واریز شده است.

وی ادامه داد: 70 درصد مابه‌التفاوت مبلغ سهمیه بنزین واریز شده و 30 درصد باقی مانده به دلیل عدم تکمیل اطلاعات کافی واریز نشده است.

رئيس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اروميه دلیل واریز نشدن اضافه هزینه مبلغ سهمیه بنزین به 30 درصد از رانندگان سرویس مدارس را این‌گونه بیان کرد: اطلاعات این دسته از رانندگان در سامانه سپند کامل نبود به همین دلیل این افراد را به سازمان دعوت کردیم تا اطلاعات خود را تکمیل کنند و مابه التفاوت مبلغ سهمیه بنزین هر سه ماه را باهم به حساب این افراد واریز می‌شود.

مژدهی‌فر خاطر نشان کرد: این سهمیه فقط برای رانندگانی است که در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند، افراد باید در زمان مقرر شده در سمانه سپند ثبت نام می‌کردند و در حال حاضر نمی‌توانند ثبت نام کنند.

رئيس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اروميه گفت: مبلغ واریز شده صرفا جهت هزینه بنزین است و استفاده دیگری نمی‌توان از آن کرد و رانندگان از این مبالغ می‌توانند در جایگاه‌های سوخت استفاده کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید