11:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 دی 1398 - 13:26
کد خبر: 13672
نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت‌وگو با باریش:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ارومیه از اولویت های حضور در خانه ملت است

در سه مجموعه مهم مجلس از جمله کمیسیون عمران مجلس، به‌عنوان نائب رئیس دوم بودم که نتیجه آن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ارومیه بود.
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ارومیه از اولویت های حضور در خانه ملت است

سید هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، در رابطه با فعالیت‌های 4 ساله خود اظهار کرد: در بدو ورود به این دوره از مجلس سعی کردم تا حد توان و امکان نقش موثری در مجلس داشته باشم.

وی ادامه داد: در سه مجموعه مهم مجلس از جمله کمیسیون عمران مجلس، به‌عنوان نائب رئیس دوم بودم که نتیجه آن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ارومیه بود. 

این مقام مسئول افزود: توانستم با عضو شدن در کمیسیون تلفیق بودجه کشور، در مدیریت کلان بودجه کشور نقش داشته و برای ارومیه و آذربایجان‌غربی یادگاری‌های بگذارم. 

بهادری با بیان اینکه عضو شورای پژوهش مجلس شدم که 5 نماینده مجلس در ان حضور دارند خاطر نشان کرد: این افراد از بین 23 کاندیدا انتخاب شدند که وظیفه انتخاب نیز بر عهده هیات رئیس مجلس بود. 

وی گفت: قبل از نمایندگی مجلس مدتی معاون عمرانی استاندار، 2سال مسئول ستاد احیا و قبل از آن در شورای شهر حضور داشتم. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از سال 87 عضو هیات علمی و دانشیار گروه عمران دانشگاه ارومیه و موسس مرکز تحقیقات بحران در دانشگاه ارومیه هستم. 

بهادری ادامه داد: همچنین راه انداز دوره دکترای هاکوپی در این دانشگاه و راه انداز بزرگ ترین شبیه ساز زلزله کشور در دانشگاه ارومیه هستم. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلانی با اشاره به مدارک تحصیلی خود نیز گفت: لیسانس خود را در دانشگاه صنعتی شریف، مدرک ارشد و دکتری را نیز در دانشگاه تهران دریافت کردم. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید