12:35|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1398 - 09:42
کد خبر: 13637
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه:

انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

ما منتظریم یا خدا انتقام را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم. ناراحت از این فقدان هستیم ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند.
انتقام خون شهدا را خواهیم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان وی اظهار کرد: با شهادت سردار قاسم سلیمانی راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار ادامه می یابد.
وی افزود: تبریک مقام معظم رهبری برای شهادت سپهبد سلیمانی نشان از مقام والای این سردار سرافراز اسلام است که به آرزو و هدف خود یعنی شهادت رسید.
حجت الاسلام قریشی گفت: ملاقات حضوری با ایشان داشتم و عشق به شهادت را در ایشان لمس کرده بودم. برای ما ضایعه بزرگی است ولی برای خود ایشان مایه سعادت است.
وی ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را سیراب می‌کند و در نهایت به نابودی کاخ ستم و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اذناب آمریکا می‌انجامد.
حجت‌الاسلام قریشی اظهار کرد: در قرآن هم آمده که دشمنان با شهادت رزمندگان اسلام درواقع قبر خود را کنده و مسلمانان را در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌کنند.
وی گفت: ما منتظریم یا خدا انتقام را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم. ناراحت از این فقدان هستیم ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند.
امام جمعه ارومیه افزود: هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی همانند ترس از عزت وعظمت مالک اشتر بود.
وی گفت: حضور مردم در تجمع ۹ دی نشان دهنده بصیرت مردمی است که همانند ایام فتنه در دل‌هایشان ماندگار است.

حجت‌الاسلام قریشی، در خصوص موضوع اف‌ای‌تی‌اف، عنوان کرد: انتظار از مسئولان این است که بدون توجه به نقشه دشمنان زیر بار حرف زور بروند. باید برای مردم روشن شود که هدف از این لوایح چیست؟
وی، ابراز داشت: مسئولان شفاف و صریح به سخنان منتقدین گوش دهند و ایرادات موجود در لوایح و کنوانسیون‌های مختلف را استخراج کنند تا رفع شبهه شود.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: متخصصان در مورد این لایحه و بندهای مختلف آن نظرات خوبی ندارند. اینکه منتقدان این موضوع خواستار مناظره هستند، یعنی در صورت تصویب مملکت را تقدیم دشمن می‌کنیم.
وی، خاطرنشان کرد: ماجرای این لوایح چندین برابر از مساله کاپیتولاسیون خطرناک‌تر است. فردا چگونه پاسخگوی خون شهدا خواهند بود؟
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات همانند نماز واجب است چراکه برای حفظ نظام نیاز است.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد : انتخاب افراد دارای شعور سیاسی الزامی است و باید از نفوذ و دخالت دشمنان جلوگیری کنیم که راه آن انتخاب نمایندگان آگاه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید