15:03|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 12 دی 1398 - 07:50
کد خبر: 13633
اطلاعیه شورای نگهبان؛

شایعات عدم احراز صلاحیت‌ها تکذیب شد

هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‎غربی شایعات منتشر شده در خصوص عدم احراز صلاحیت‌ها را تکذیب کرد.
شایعات عدم احراز صلاحیت‌ها تکذیب شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان آذربایجان غربی هیئت نظارت استان اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر نمود.

ضمن حمد و سپاس الهی و ارج نهادن به حضور پرشور ملت قهرمان ایران اسلامی، بدینوسیله به استحضار مردم شریف استان آذربایجان‌غربی می‌رساند، از آنجا که نظارت بر انتخابات صرفا بر عهده شورای نگهبان است، لذا هیچ شخص یا مجموعه‌ای تحت عنوان نظارت و یا هر عنوان دیگر حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را نخواهد داشت.

ضمنا با عنایت به اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی و در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می‌دارد، نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت استان و با کسب نظر از هیئت مرکزی نظارت، در تاریخ 21/10/1398 به فرمانداری‌های مراکز حوزه های انتخابیه ارسال و در تاریخ 22/10/1398 به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 لذا هیئت نظارت استان، هر گونه اخبار منتشره زودتر از موعد قانونی فوق الذکر را حدس، گمان و شایعه پراکنی دانسته و آن‌ها را تکذیب می‌کند.

با توجه به اهمیت نظارت بر انتخابات و نقش تعیین کننده گزارش‌های مردمی در حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء ملت، بدینوسیله هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی آمادگی خود را جهت دریافت گزارش‌های مستند و مستدل عموم مردم از طرق زیر اعلام می‌نماید:

۱) مراجعه حضوری به آدرس: ارومیه خیابان آیت الله کاشانی کوچه ۱۱ پلاک ۲۶ و تحویل گزارش و یا اسناد مستند و مستدل به اعضاء هیئت نظارت استان.

۲) ارسال گزارش و یا استاد مستند و مستدل به شماره دورنگار ۳۳۴۵۵۹۵۰ هیئت نظارت استان

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید