00:39|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 08 دی 1398 - 07:07
کد خبر: 13597
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

حضور در حماسه 9 دی، فتنه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 9 دی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و حمایت از انقلاب و رهبری را به نمایش می‌گذارد.
حضور در حماسه 9 دی، فتنه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز در مورد اهمیت شرکت در راهپیمایی حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی به عنوان روز بصیرت نام گذاری شده و شرکت در راهپیمایی 9 دی به صورت همگانی بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: در فتنه‌ای که در سال  88 ایجاد شد مسائل سیاسی سبب شد تا دشمنان داخلی و خارجی از مشکلات به وجود آمده سوءاستفاده کرده و بعد از گذشت چند ماه با همت و حضور شکوهمند و حماسی مردم بساط فتنه‌گران جمع شد و تا سال‌های متمادی دشمنان را مأیوس کرد.
حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: حماسه 9 دی از حساسیت مهمی برخوردار است و نشانگر عمق فهم و درک مردم از وقایع و حوادث تاریخی است که به عنوان روز بصیرت نام گذاری شده و هر میزان که حضور مردم با شکوه‌تر و پر نشاط تر باشد به مراتب پیام‌های استقامت و مقاومت را به دشمنان منتقل می‌کند.
وی گفت: در سال جاری با توجه به حساسیتی که وجود دارد و سوء استفاده‌هایی که دشمنان از مسائل به وجود آمده داشتند، امسال هم حضور شکوهمند و معنا داره مردم می‌ تواند یک پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان داشته باشد.
این مسئول اظهار کرد: با توجه به مشکلات بسیار زیاد جامعه و همچنین بی‌تدبیرهایی که زندگی مردم را دچار مشکلات بسیاری کرده است، اما مردم باز هم در صحنه حاضر هستند و حضور آنان در تجمع 9 دی به عنوان حمایت از نظام و رهبری است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 9 دی امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند پیام محکمی را به دشمنان اسلام منتقل کند، همانطور که مردم مثل همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بودند امسال نیز با حضور گسترده خود حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام می‌کنند و نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب خواهند کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید