01:20|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1398 - 07:38
کد خبر: 13587
نماینده ولی فقیه در آدربایجان غربی:

هزینه های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات برای مردم شفاف سازی شود

مردم باید بدانند که داوطلبان هزینه‌های تبلیغاتی را از کجا تهیه کرده و هزینه می‌کنند.
هزینه های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات برای مردم شفاف سازی شود

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: سواد افراد و توانایی آنان در انتخابات نیز باید مورد توجه مردم قرار گیرد و هزینه های تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی نیز باید برای مردم شفاف سازی و اطلاع رسانی شود.
وی با اشاره به لزوم تمرکز نمایندگان مجلس به موضوع بودجه ۱۳۹۹ گفت: وکلای ملت باید این بودجه را به درستی بررسی کنند زیرا سرنوشت یک‌سال کشور و مردم باید به درستی مدیریت شود.
امام جمعه ارومیه معتقد است؛ نمایندگان مجلس موظف به توزیع عادلانه بودجه، افزایش قدرت خرید مردم و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بودجه سال آینده هستند.
حجت الاسلام قریشی تاکید دارد؛ قدرت اقتصادی هر استان باید در قالب بودجه سالانه تقویت شود و نمایندگان ملت موظف هستند با دقت وارد این عرصه شوند.
وی در ادامه  با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ٩ دی بر این‌ باور است که فتنه تمام نشده و تا زمانی که اسلام وجود دارد، دشمن نیز در حال تفکر برای فتنه است و مردم باید لزوم حضور همه جانبه را به نسل‌های بعدی منتقل کنند تا فتنه‌های مشابه در آینده به‌وجود نیاید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: باید بزرگداشت حماسه ٩ دی به درستی برگزار و در این روز بصیرت مردم به رخ جهانیان کشیده شود.
وی با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات وظیفه همگانی است، تصریح کرد: باید به ارزش‌های فردی داوطلبان بسیار توجه شود و افرادی انتخاب شوند که تقوای سیاسی داشته باشد.
امام جمعه ارومیه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار، ادامه داد: برخی مشاغل در نزد خداوند متعال ثواب بسیار زیادی دارد و انسان از پاداش اخروی آن بهره‌مند می‌شود که شغل پرستاری از این مشاغل است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید