15:56|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 05 دی 1398 - 07:56
کد خبر: 13582
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اجازه نمی‌دهیم اغیار دوست‌نما آرامش امروز را برهم زنند

اجازه نمی‌دهیم این بستر آرامشی که با آغشته شدن خون شیعه و سنی به دست آمده، توسط اغیار دوست‌نما خدشه‌دار شود.
اجازه نمی‌دهیم اغیار دوست‌نما آرامش امروز را برهم زنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در همایش بصیرتی و تبیینی انسجام و وحدت ملی اقوام در راستای ایجاد وحدت و امنیت که در نقده برگزار شد، اظهار کرد: گام دوم انقلاب در حالی توسط مقام معظم رهبری تقریر می‌شد که بسیاری فکر می‌کردند کار انقلاب اسلامی تمام شده است.

وی با بیان اینکه این به مفهوم امید به آینده است، اضافه کرد: وقتی خیلی‌ها دلشان می‌لرزید، رهبر انقلاب آینده‌ای روشن برای ایران می‌دیدند.

این مقام مسئول ادامه داد: پهپاد فوق پیشرفته و چند میلیون دلاری دشمن ساقط شد اما دشمن نتوانست غلطی بکند. امروز همه می‌دانند که قدرت ایجاد و خلق حادثه به‌خاطر اقتدار کشورمان از دشمن سلب شده است.

سردار شهسواری، با اشاره به افزایش نرخ بنزین و اتفاقات پس از آن، تصریح کرد: ما در اوج حرکت به سوی پیروزی‌های مقتدرانه بودیم اما گرانی بنزین بهانه‌ای شد برای تضعیف نظام. بنزین طی یک شب ۳۰۰ درصد افزایش یافت! به همین بهانه تمام قدرت فشرده کفر و ضدانقلاب اعم از سلطنت طلب‌ها، منافقین، ورشکستان سیاسی و هم‌پیمانان آن‌ها خواستند ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند و می‌خواستند طبق برنامه‌ریزی دشمن خیابان‌های کشور را تبدیل به صحنه جنگ کنند. اگر تدبیر داهیانه رهبری نبود، حتی گلایه‌مندی برخی مردم انقلابی هم کشور را در وضعیت بدی قرار می‌داد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: اغتشاشات اخیر با دفعات قبل فرق داشت، در این اغتشاشات شاهد بودیم که مطالبه‌گری واقعی اتفاق نیفتاد بلکه یک وحشی‌گری بسیار شدیدی مثل قتل و غارت و تجاوز مسلحانه به مراکز نظامی، عمومی و آتش زدن خودروهای عمومی بود اما خدا را شکر نگاه تبعیت‌گونه مردم به رهبری باز هم سبب خلق حماسه‌ای عظیم شد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق گام دوم انقلاب به چهار عنصر نیاز داریم، یکی از عناصر پیروزی در دنیا و جمهوری اسلامی وجود رهبر است. هر جا رهبر بزرگی وجود داشته باشد او می‌تواند راهبر خوبی باشد که مقام معظم رهبری تمام ویژگی های یک رهبر بزرگ را دارد. دوم آرمان و هدف بزرگ است، افق نگاه ملت ما تجلی ظهور انوار الهی است. دشمن بزرگ عامل وحدت و بزرگی یک ملت است. تمرین جنگ ما استکبار جهانی است.

سردار شهسواری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اراده خدا که حکومت از آن مستضعفین خواهد بود، باعث شد که دشمنان ذلیلانه شماره تلفنی برای تماس به مردم اعلام کنند و این عزت مردم ایران بود، اما آن تلفن هرگز زنگ نخورد و نخواهد خورد. ما از یک شکست به ظاهر برنامه‌ریزی شده به یک پیروزی بزرگ رسیدیم.

هیچ کسی از طرف سپاه حق مصداق‌سازی در انتخابات را ندارد

وی اضافه کرد: ما برای یک فتح دیگر کمرهای همت را بسته‌ایم و آماده برای زدن یک سیلی محکم و مشت کوبنده علیه دشمنان فرا مرزی هستیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هر برگ رأی ما تیری بر قلب دشمنان است و مردم ما در اسفند ماه آماده خلق حماسه ای دیگرند، اضافه کرد: هیچ کسی که به طریقی متصل به سپاه است، حق مصداق سازی در انتخابات را ندارد. مردم به اندازه کافی در این ۴۰ سال به بلوغ فکری و سیاسی رسیدند که خودشان انتخاب کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید