14:41|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 03 دی 1398 - 09:16
کد خبر: 13565
باریش گزارش می‌دهد:

فراز و فرودهای والیبال ارومیه در راه قهرمانی

والیبال شهرداری ارومیه در سال جاری فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر با جذب فیاضی سعی دارد راه خود را با قدرت بیشتری ادامه دهد.
فراز و فرودهای والیبال ارومیه برای قهرمانی

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، طی دو هفته گذشته مصطفی کارخانه که یکی از سرشناس‌ترین مربیان والیبال کشور است با صلاح‌دید پزشکان و تصمیم شخصی خودش، با عذرخواهی از هواداران والیبال ارومیه و مسئولان آذربایجان‌غربی از ادامه هدایت تیم شهرداری ارومیه به دلیل بیماری کناره‌گیری کرد.

کارخانه پس از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم شهرداری ارومیه جای خود را به اکبری داد و حال هواداران بار دیگر برای رسیدن به قهرمانی تیم محبوبشان چشم انتظار فعالیت‌های سرمربی جدید هستند.

وی بازیکن سابق تیم ملی والیبال مردان ایران است که در سال ۱۳۷۳ برای نخستین بار به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و در سال ۱۳۷۶ به تیم ملی بزرگسالان راه یافت و به مدت ۱۱ سال متوالی و ثبت رکوردی جالب برای تیم ملی والیبال ایران تلاش نمود.

او در رده سرمربیگری تیم ملی ب (امید) ایران، دو عنوان قهرمانی در مسابقات آسیای میانه (هند) و جام شیخ راشد (امارات) را کسب نمود.

در سال جاری شهرداری ارومیه برای اینکه تیم قدرتمندی را ارئه دهد از بهترین بازیکنان و سرمربی نامداری برای رسیدن به مقام قهرمانی دعوت کرد اما مصدومیت فرهاد قائمی، قدرتی‌زن تیم شهرداری ارومیه در تمرین‌های این تیم، مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه را در جذب فیاضی به عنوان بهترین بازیکن جایگزین وی مصمم‌تر کرد و با تحقق این امر، خواسته هواداران تا حدودی برآورده می‌شود.

در حال حاضر نیز برای اینکه شهرداری ارومیه با قدرت هرچه تمام تر به راه خود ادامه دهد با پوریا فیاضی قدرتی زن تیم ملی والیبال ایران قرارداد بست.

فیاضی متولد سال ۱۳۷۱ در شهر هشترود است و سابقه چندین حضور در تیم شهرداری ارومیه را دارد و از محبوبیت خاصی در بین هواداران این شهر برخوردار است

او یکی از پدیده‌های والیبال ایران در دهه ۹۰ بود و در لیگ برتر در تیم سایپا بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت و در مسابقات آسیایی و جام جهانی ۲۰۱۱ از ستارگان تیم ملی والیبال مردان ایران بود و در مقابل صربستان به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد و در مقابل لهستان هم از بهترین‌های میدان بود.

فیاضی در مسابقات جوانان جهان ایتالیا به همراه امیر غفور، فرهاد سال افزون و سعید شیرود بهترین‌های تیم ملی جوانان ایران بودند.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرد و بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید