07:57|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 01 دی 1398 - 06:01
کد خبر: 13548
یادداشت:

چشم امید هواداران به سرمربی جدید شهرداری ارومیه

کارخانه پس از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم شهرداری ارومیه جای خود را به اکبری داد و حال هواداران بار دیگر برای رسیدن به قهرمانی تیم محبوبشان چشم انتظار فعالیت‌های سرمربی جدید هستند.
چشم امید هواداران به سرمربی جدید شهرداری ارومیه

سرویس ورزشی باریش نیوز، در سال جاری تیم والیبال شهرداری ارومیه فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است و برای اینکه تیم قدرتمندی را ارائه دهند از بهترین بازیکنان و سرمربی نامداری برای رسیدن به مقام قهرمانی دعوت کردند.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

کارخانه که یکی از سرشناس‌ترین مربیان والیبال کشور، خردادماه سال جاری به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه انتخاب شد، طی دو هفته گذشته مصطفی کارخانه با صلاح‌دید پزشکان و تصمیم شخصی خودش، با عذرخواهی از هواداران والیبال ارومیه و مسئولان آذربایجان‌غربی از ادامه هدایت تیم شهرداری ارومیه به دلیل بیماری کناره‌گیری کرد.

اما تمام این‌ها با توجه به کناره‌گیری کارخانه تغییر بسیاری نمی‌کند زیرا در زمانی که کارخانه تیمداری را بر عهده داشت بازهم تیم نتایج مطلوبی را کسب نمی‌کرد.

نقش سرمربی را نمی‌توان نادیده گرفت اما رسیدن به مقام مقرمانی نیاز به اراده بازیکنانی دارد که عاشقانه برای هدفشان تلاش می‌کنند.

حال پیمان اکبری سکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را در لیگ برتر فصل جاری بر عهده گرفت.

با توجه به علاقه شدید مردم ارومیه به والیبال کاملا با این رشته ورزشی آشنا هستند و حساسیت خاصی روی آن دارند پس تمام اتفاقات این تیم برایشان مهم است و این امر باعث سخت شدن کار مسئولین والیبال شهرداری ارومیه می‌شود.

در حال حاضر شهرداری ارومیه با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد پس باید سخت تلاش کنند تا بتوانند امتیازهای از دست داده خود را جبران کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید