06:48|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 24 آذر 1398 - 09:43
کد خبر: 13513
یادداشت ورزشی:

مدیرخوش‌فکر، نیاز جدی درخشش ورزش آذربایجان‌غربی

ورزش آذربایجان غربی با همه ظرفیت‌های معرفی شده و بالقوه‌ای که دارد برای شکوفایی و درخشش در بعد ملی و بین‌المللی نیاز جدی به مدیران خوش فکر دارد.
مدیرخوش‌فکر، نیاز جدی درخشش ورزش آذربایجان‌غربی

سرویس ورزش باریش نیوز، پس از استعفای مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برای حضور در مارتن بهارستان آنهم در شهری خارج از استان در حال حاضر این مکان بدون مدیرکل سپری می‌کند این در حالی است زمان وجود مدیرکل نیز کارها به درستی پیش نمی‌رفت.

اما در حال حاضر رسانه‌ها رایزنی‌هایی برای جایگزینی یک نیروی جدید را به راه انداخته‌اند و هرکس با توجه به منفعت خود از شخصی حمایت می‌کند.

تمامی این‌ها در حالی است که حال ورزش استان خوب نیست و هرکس به هر نحوی که شده می‌خواهد از خود چیزی به یادگار بگذارد و بگوید کار را به اتمام رسانده است حتی اگر کار ناقصی مانند ورزشگاه 15هزار نفری شهید باکری ارومیه را تحویل دهد.

نمی‌شود به طور کامل منکر فعالیت‌های خوب مدیران کل قبلی شد اما با توجه به درصدهای اقدامات مفید می‌توان دریافت اقدام مفید کم‌تر از هرچیز دیگر است.

حتی اگر یک نگاه جزئی به وضعیت ورزش آذربایجان‌غربی داشته بشیم می‌توانیم شاهد وضعیت اسفناک پیست‌ خوشاکو، ورزشگاه ناقص 15 هزار نفری شهید باکری، حال بد استادیوم تختی و صدها جای دیگر باشیم.

پیست‌ خوشاکو که مسئولین ورزش استان نگاه خود را از آن برداشته‌اند در صورت توجه می‌توانست یکی از جاذبه‌های گردشگری جهان باشد.

حال باید منتظر مدیرکل جدید و اقداماتی که می‌خواهد برای اعتلای رتبه‌های کمی و کیفی ورزش استان انجام دهد باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید