17:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 آذر 1398 - 08:10
کد خبر: 13511
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

منویات رهبری در گام دوم انقلاب؛ دورنمای بالندگی است

منویات رهبری در گام دوم انقلاب راهگشای مسیر توسعه و پیشرفت بوده و دورنمای بالندگی است.
منویات رهبری در گام دوم انقلاب؛ دورنمای بالندگی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز در همایش رسالت پاسداران جوان در پاسداری دانشی از انقلاب اسلامی؛ اظهار کرد: شما با افق و راهگشایی کلید گام دوم بیانیه رهبری، راه‌هایی که نسل گذشته نتوانسته‌اند طی کنند جسورانه‌تر و موفقیت‌آمیزتر می‌توانید بروید.

وی همچنین افق و نمای مسیر رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌ها را توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری دانست و افزود: اگر می‌خواهید با راهکارهای مختلف به دور نمای بلند چهل سالگی دوم انقلاب برسید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشید.

سردار شهسواری اهمیت به جوانان را از راهبرد های مهم مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد:  از آنجا که مخاطب ویژه بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، این یک تکلیف برای همه مسئولان است تا با ارزش و بها دادن به جوانان مانع از ایجاد زمینه برای اغیار و دشمنان جهت فریب جوانان کشورمان شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با گرامیداشت هفته دانش و پژوهش خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به معقوله جوانان و توسعه دانش و پژوهش در همه ایام سال نه تنها هفته دانش و پژوهش شاهد سرعت بالاى پیشرفت در زمینه علمى کشورمان باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید