23:47|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آذر 1398 - 06:35
کد خبر: 13478
پیگیری پیام‌های مردمی باریش:

بلاتکلیفی تهیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی در سایه بی‌توجهی‌ها

بعد از گذشت مدتی از سهمیه‌بندی بنزین در سراسر کشور، تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر ارومیه همچنان برای تهیه سوخت مازاد که قرار است برایشان واریز شود، بلاتکلیف ماندند.
بلاتکلیفی تهیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی در سایه بی‌توجهی‌ها

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، در چند روز گذشته پیام‌های زیادی از سوی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در پایگاه خبری باریش نیوز دریافت شده و متن پیام‌های ارسالی گویای آن است که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با مشکل تهیه سوخت مواجه هستند.
خبرنگار باریش در ادامه به اپیگیری موضوع شده تا شفاف‌سازی برای حل مشکل انجام شود.
آذرماه به نیمه رسید، هنوز سهمیه سوخت دریافت نکردیم
حسین یکی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر ارومیه است و در ارسال پیامی به باریش گفت: آذرماه به نیمه خود رسیده و ما هنوز سهمیه سوخت این ماه را دریافت نکردیم.
وی افزود: با استفاده از بنزین آزاد و در مقابل آن درآمد کمی که داریم نمی‌‌توانیم از پس هزینه‌های بسیار زیاد زندگی برآییم.
مسئولان به تهیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی رسیدگی کنند
یکی دیگر از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در ارسال پیامی گفت: در حال حاضر برای تهیه سوخت خودرو خود بلاتکلیف مانده‌ایم و این مشکل بزرگی برای کار ما به وجود آورده است.
این شهروند ادامه داد: از مسئولان درخواست می‌شود تا مشکل سوخت تاکسی‌های اینترنتی را حل کنند. 
تأمین سهمیه اضافی سوخت تاکسی‌های آنلاین برعهده شرکت نفت نیست
احمد مجرد، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد مشکلات سوخت تاکسی‌های اینترنتی در ارومیه اظهار کرد: افرادی که در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارند در صورت عدم دریافت سهمیه سوخت خود می‌توانند مشکل خود را از طریق شرکت محل اشتغال خود پیگیر شوند.
وی با بیان اینکه هزینه سهمیه اضافی تاکسی‌های اینترنتی باید از طریق شرکت‌های طرف قرارداد، پیگیری شود، خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که در قالب تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارند باید هزینه سوخت اضافی تاکسی‌های خود را به حساب رانندگان واریز کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه شرکت نفت تنها متولی تامین سوخت است، گفت: اگر رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه 60 لیتری خود را تمام کنند باید با هزینه آزاد سوخت گیری کنند و دریافت مابه التفاوت این قیمت را باید از شرکت‌های طرف قرداد خود پیگیر باشند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بانک عامل در جایگاه‌های سوخت بانک ملت است و در صورتی که مبلغ مابه التفاوت سوخت تاکسی‌های اینترنتی در حسابشان از سوی شرکت مربوطه شارژ شود رانندگان می توانند به راحتی در جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند.
سهمیه‌بندی بنزین باعث شده تا حجم مشکلات مردم افزایش پیدا کند از سوی دیگر بسیاری از افراد هستند که از طریق تاکسی‌های اینترنتی و تاکسی‌های معمولی امرار معاش می‌کنند و مسئولان در قبال این قشر از جامعه وظیفه دارند تا به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
بحران اقتصادی تأثیر مخربی بر روند زندگی مردم گذاشته است و مسئولان باید بیش از گذشته به گوش باشند و برای حل مشکلات معیشتی مردم قدم‌های مثبت و استواری بردارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید