13:38|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آذر 1398 - 08:00
کد خبر: 13476
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

25‌هزار کارت الکترونیکی اتوبوس آماده توزیع در ارومیه است

در حال حاضر 25‌هزار کارت الکترونیکی اتوبوس برای رفاه بیشتر شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی آماده توزیع در ارومیه است
25‌هزار کارت الکترونیکی اتوبوس آماده توزیع در ارومیه است

مهدی مژدهی‌فر، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: کمبود کارت‌های الکترونیکی در سطح شهر ارومیه باعث شده تا توزیع آن به صورت تدریجی انجام شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری 40 هزار کارت الکترونیکی در سیستم وارد شده و در حال حاضر در تمامی باجه‌های کارت الکترونیکی و شارژ سطح شهر ارومیه موجود می‌باشد و مردم می‌توانند تهیه و استفاده کنند.
مژدهی‌فر با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود از کارت‌های الکترونیکی اتوبوس استفاده کنند گفت: استفاده از کارت‌های الکترونیکی به صرفه‌تر است و امر پرداخت هزینه‌های که مشمول کرایه می‌شود را آسان می‌کند.
این مسئول ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای تهیه کارت الکترونیکی اتوبوس به باجه‌های موجود در سطح شهر مراجعه کنند و اگر کارت بلیط الکترونیکی موجود نباشد می‌توانند با شماره 137 تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهند.
وی گفت: باجه‌های فروش بلیط اتوبوس مؤظف به ارائه کارت الکترونیکی هستند و این باجه‌ها به صورت روزانه از سوی مسئولان متولی و بازرسین سازمان رصد می‌‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: هم اینک کارت الکترونیکی در سطح شهر موجود است همچنین 15 هزار به فروش رفته و 25 هزار نیز در سیستم وجود دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های فروش آن را دریافت کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید