00:37|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1398 - 08:01
کد خبر: 13463
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش‌:

آماده باش اکیپ‌های شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر

شهرداری برای مقابله با آب‌گرفتگی‌‎های معابر شهری آمادگی کامل دارد و قریب به دو هزار نفر در سطح شهر در آمادگی کامل هستند.
آماده باش اکیپ‌های شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با اشاره به بارش باران و احتمال وقوع آب‌گرفتگی در معابر شهری اظهار کرد: امسال به هیچ وجه گرفتگی معابری نخواهیم داشت و از سه روز اخیر وضعیت برای اکیپ‌های شهرداری قرمز و آماده باش اعلام شده است.
وی ادامه داد: قریب به دوهزار نفر در قالب اکیپ‌هایی بصورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در رابطه با سازمان‌های در حال همکاری با شهرداری تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، اداره زیباسازی، سازمان آتش نشانی، سازمان عمران، مدیریت بحران، ایمن بتن، مناطق پنجگانه شهرداری و سایر واحدها با نظارت معاونت خدمات شهری در حال خدمت‌رسانی به همشهریان هستند.
سحابی با بیان اینکه اکیپ‌های شهرداری از سه روز اخیر بصورت شبانه روزی درحال فعالیت و لایروبی هستند یادآور شد: تمام پل‌ها و روگذرها دارای بشکه‌های نمک هستند، در کنار بشکه‌های نمک، تعداد دوهزار گونی برای سدسازی در مواقع بحرانی و ضروری مانند سرریز شدن کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی بین اکیپ‌ها در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری گفت: عملیات لایروبی بلوار والفجر اخیرا صورت گرفت و آب‌های سطحی حاصل از بارندگی‌ در سطح شهر کاملا تحت کنترل است.
سحابی با اعلام شماره 137 به عنوان شماره تماس سازمان مدیریت شهری بیان کرد: این شماره به‌صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان است تا مشکلات خود اعم از آب‌گرفتگی و سایر مشکلات مربوط به شهرداری گزارش دهند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در پایان اظهار کرد: خودشان شخصا در سطح شهر فعالیت و حضور دارند و تمام مشکلات و گلایه‌های همشریان را مستقیما پیگیری ‌می‌کنند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید