07:05|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آذر 1398 - 08:01
کد خبر: 13441
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

اجرای دوره مدیریت مصرف برای دانش آموزان پیرانشهری

با هدف نهادینه‌سازی مصرف بهینه انرژی در رده‌های مختلف سنی دوره‌های آموزشی مدیریت مصرف، دوره مدیریت مصرف برای دانش آموزان پیرانشهری برگزار شد.
اجرای دوره مدیریت مصرف برای دانش آموزان پیرانشهری

اکبر حسن بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان با هدف نهادینه سازی مصرف بهینه انرژی در رده‌های مختلف سنی دوره‌های آموزشی مدیریت مصرف، دوره مدیریت مصرف برای دانش آموزان مدرسه ارشاد پیرانشهر برگزار کرد.
وی افزود: این دوره‌ها با همکاری روابط عمومی این شرکت در حال انجام است همچنین در این دوره‌ها سعی شده که فرهنگ مدیریت مصرف بهینه برق در قالب برنامه‌های متنوع و شاد شامل کلاس‌ها و بروشورهای آموزشی متناسب با سن دانش آموزان به آن‌ها آموزش داده می‌شود.
 این مسئول به توزیع اقلام آموزشی میان دانش آموزان اشاره و عنوان کرد: توزیع کتاب و بروشور با مفاهیمی ساده اما جذاب و قابل درک از مدیریت بهینه مصرف در کنار انجام مسابقات با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مصرف مناسب در مدارس انجام می‌شود که همواره بازخوردهای بسیار مناسبی از کودکان در این دوره ها داریم.
وی افزود: از آنجا که کودکان سرمایه‌های آینده این مرز و بوم هستند، آموزش صحیح آنان اهمیت فراوانی دارد و برای نهادینه کردن هر تغییر موثری باید از کودکی آموزش‌های لازم انجام شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آگاه‌سازی کودکان پیرامون اهمیت انرژی الکتریکی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در انرژی از مهمترین نتایج مثبت برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت مصرف می‌باشد که شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی نیز با واقف بودن به این مهم به طور پیوسته به برگزاری این کلاس‌ها در مدارس اقدام می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید