18:01|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آذر 1398 - 05:37
کد خبر: 13432
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تردد در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی برقرار است

جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی به صورت شبانهروزی به وسیله 40 دستگاه دوربین نظارتی در جاده و پایانه‌های استان در حال رصد هستند و در حال حاضر نیز تردد در تمامی جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی برقرار است.
تردد در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی برقرار است

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی، در حال حاضر تمامی جاده‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.
وی افزود: افرادی که قصد مسافرت و تردد در جاده‌ها را دارند، تمهیدات زمستانی به همراه داشته و از ایمنی سیستم فنی خودرو خود اطمینان حاصل نمایند.
شکری گفت: مسافران سعی کنند که همیشه زنجیر چرخ به همراه داشته و همچنین برای اطمینان بیشتر از باز بودن جاده‌ها قبل از تردد با شماره گویای 141 تماس حاصل کرده و از باز بودن جاده‌ها مطمئن شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی به صورت شبانه روزی به وسیله 40 دستگاه دوربین نظارتی در جاده و پایانه‌های استان در حال رصد هستند. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید