18:18|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1398 - 06:00
کد خبر: 13424

اگر دغدغه مردمی ندارید ثبت نام نکنید

افرادی که داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند باید توجه داشته باشند که رفع مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند و برای خودنمایی و معروفیت در انتخابات شرکت نکنند.
اگر دغدغه مردمی ندارید ثبت نام نکنید

سرویس سیاسی باریش نیوز، از روز گذشته همزمان با سراسر کشور ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است.
متاسفانه برخی از افرادی که برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده و از چند ماه گذشته تبلیغات و شعارهای خود را آغاز کردند به دور از حل دغدغه‌های مردمی گام برداشته و بیشتر به جهت خودنمایی به صحنه آمدند.   
با توجه به مشکلات بسیار زیادی که در شرایط کنونی مردم را درگیر خود کرده است بنابراین انتظار می‌رود افرادی که همت گماشته و در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند دغدغه اصلیشان رفع مشکلات مردمی باشد.
داشتن تکلیف و وظیفه در قبال رفع مشکلات مردم مسئولیت سنگینی است که هر کسی نمی‌تواند از پس آن برآید و به همین جهت نیاز است افرادی که جرأت به خرج می‌دهند و برای حضور در بهارستان اعلام آمادگی می‌کنند رسیدگی به مشکلات مردم و شهر خود را در اولویت اصلی کار خود قرار دهند و به دور از خودنمایی و معروفیت عمل کنند.
دیگر گوش مردم از شعارهای مختلف انتخاباتی پر شده است و اینک در شرایط حساس فعلی مردم به عمل واقعی به دور از شعارهای هزار رنگ نیاز دارند.
افرادی که با رأی مردم انتخاب شده و در صحن مجلس حضور پیدا می‌کنند باید اعتماد مردم در راستای حل مشکلات معیشی را به خود جلب کرده و صدای مردم باشند.
مردم چشم و امیدشان به عمل صادقانه نمایندگانی است که با انتخاب خود مردم راهی صحن علنی مجلس شده و باید صدای این مردم از طریق نماینده به گوش مسئولان بالا دست برسد تا شاید به گوشه‌ای از مشکلات شرایط فعلی حاکم در جامعه جامع عمل بپوشانند.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید