00:45|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آذر 1398 - 05:47
کد خبر: 13413
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تحول دیجیتال از اهداف مهم شرکت برق آذربایجان‌غربی است

در راستای تسریع حل مشکلات مردم تحول دیجیتال و لزوم سرعت‌بخشی به آن از اهداف مهم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی است.
تحول دیجیتال از اهداف مهم شرکت برق آذربایجان‌غربی است

اکبر حسن‌بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: در جریان سفر به شهرستان چالدران مهم‌ترین مباحث و مشکلات توزیع برق شهرستان مرزی چالدران بررسی و هماهنگی‌های لازم انجام شد.
وی گفت: از دیگر برنامه‌های سفر به چالدران برگزاری جلسه با مدیر و مسئولین واحد‌های برق چالدران بود که در جریان این جلسات نیز به درخواست‌های همکاران، مسائل و مشکلات موجود رسیدگی شد.
حسن بگلو در راستای تسریع حل مشکلات به تحول دیجیتال و لزوم سرعت‌بخشی به آن اشاره کرد.
وی گفت: تداوم و توسعه طرح قبض سبز، psp ها و  پرداخت‌های غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایل به همراه تلاش در وصول از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی است.
حسن‌بگلو تصریح کرد: کاهش تلفات شبکه توزیع برق از موضوعاتی است که عزم جدی برای تحقق آن در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی وجود دارد و کاهش تلفات شبکه به زیر 7 درصد از اهداف این مجموعه است که همکاری همه نیروهای ستادی و اجرایی شرکت توزیع را می‌طلبد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: اجرای طرح چاوش در سال ۹۸ همچنین تلاش بیشتر در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی روستایی به مناطق مرزی و صعب العبور خواسته‌هایی است که نیازمند تلاش بیشتر مدیریت و کارکنان توزیع برق چالدران است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید