22:23|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 09 آذر 1398 - 08:55
کد خبر: 13411
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی جاده‌های آذربایجان‌غربی

لکه‌گیری و روکش جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی با 5 میلیارد تومان تأمین اعتبار انجام شده که در حال مناقصه است. 
اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی جاده‌های آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد ساماندهی جاده خوی به قطور اظهار کرد: جاده خوی به قطور یکی از راه‌های مهم مواصلاتی به سمت پایانه مرز رازی خوی در آذربایجان‌غربی است.
وی افزود: در بحث جاده‌ها، بخشی نگهداری و ایمن‌سازی محور است که بر عهده اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای می‌باشد و بخشی دیگر توسعه و تعریض جاده است که اداره کل راه و شهرسازی بر عهده دارد.
شکری گفت: در بخش ایمن‌سازی و نگهداری محور، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زمانی که ریزش یا رانشی در جاده به وجود می‌آید اقداماتی به صورت مستمر انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: قسمتی از جاده که بر اثر ریزش سنگ دچار مشکل شده بود با 200 میلیون تومان اعتبار ساماندهی شد و هرروز اکیب‌های راهداری در این محور مستقر هستند تا در صورت مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.
شکری افزود: در حال حاضر رنگ آمیزی علائم در محور خوی به قطور مشهود و علائم راهنمایی رانندگی در این مکان ساماندهی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: تمامی نقاطی که در این محور نشست کرده بود ساماندهی شده است همچنین داخل پایانه نیز در راستای تسهیل در تردد آسفالت شده و 5 میلیارد تومان برای روکش نقاطی که دارای مشکل هستند و نیازمند ساماندهی است تأمین شده که در حال مناقصه است.    

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید