11:27|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 07 آذر 1398 - 06:30
کد خبر: 13396
باریش گزارش می‌دهد:

باخت سنگین والیبال شهرداری ارومیه در خانه

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار با همنام ورامینی خود با قبول شکست سنگین متوقف شد.
والیبال شهرداری ارومیه مقابل همنام ورامینی متوقف شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر کشور تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل شهرداری ورامین عصر روز چهارشنبه، 7 آبان در ارومیه به میدان رفت و با از دست دادن امتیاز در  سه ست پیاپی مقابل مهمان خود خود شکست خانگی خود را تجربه کرد.

شاگردان مصطفی کارخانه سه ست این دیدار را با نتایج ۲۵ بر ۲۳،  ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل تیم شهرداری ورامین واگذار کردند و سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست داد.

«محمد شاهمیری» با کمک «میثم پارسه» قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و  «احمد بندری و یونس حسن‌زاده» ناظران سازمان لیگ در این دیدار بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل لغو دیدارهای هفته ششم و هفتم خود مقابل تیم‌های شهداب یزد و فولاد سپاهان اصفهان به میدان نرفت و هفته گذشته در دیداری خارج از خانه مقابل تیم شهروند اراک به برتری رسید.

این تیم طی ۶ دیدار گذشته خود به سه شکست مقابل تیم‌های شهرداری گنبد، سایپای تهران و شهرداری ورامین و سه پیروزی مقابل خاتم اردکان، راهیاب ملل مریوان و شهروند اراک رسید و روز یکشنبه هفته آینده در هفته دهم این رقابتها میهمان تیم پیام مشهد است.

امسال تیم‌های پیکان و سایپای تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد در لیگ برتر حضور دارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید