11:57|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 06 آذر 1398 - 10:22
کد خبر: 13394
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

کلید حل مشکلات توجه به توانایی‌های داخل است

با توجه به منویات و رهنمودهای رهبری کلید حل بسیاری از مشکلات توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است که باید به آن توجه شود.
کلید حل مشکلات توجه به توانایی‌های داخل است

به گزارش سرویس فرهنگی باریش‌نیوز، جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، در همایش بسیج و رسانه اظهار کرد: امام فرمود بسیج تشکیل خواهم داد و بسیج تنها منحصر به ایران نیست و باید جهانی شود.

وی ادامه داد: چقدر دوراندیشانه این شجره طیبه را در ذهن و فکرش بوده در ایران انقلابش را حفظ کند و توسعه دهد و در خارج با تشکیل هسته‌های مقاومت دنیارا دگرگون کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر برای برون رفت از مشکلات اقتصادی اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد افزود: در آن زمان حتی احمدی نژاد هم یکبار از کلمه اقتصاد مقاومتی استفاده نکرد اما بسیج در اندازه توان خودش لبیک گوی فرمان رهبری بود.

وی گفت: پس از دوران فتح‌علی‌شاه ۱میلیون کیلومتر از مرزهای ایران توسط عهدنامه‌های کذایی از کشور جدا شد در سال ۵۳ بحرین مال ما بود اما در طی ۸ سال جنگ در عین تحریم حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما یک وجب از خاک کشور را نداشتیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در رابطه با آمد نیوز و دستگیری مسئول آن بیان کرد: دشمنان در بحث با خود می‌گفتند جای آمدنیوز در این روزهای ایران خالی است چرا که طی یک روز وی دستگیر شد.

وحیدی ادامه داد: رهبر فرمودند کلید حل مشکلات توجه به داخل کشور است و پیروزی از آن ماست.

وی با بیان اینکه امروز جنگ دیگری به ما تحمیل شده و آن جنگ شناختی یعنی تسخیر افکار عمومی است اظهار کرد: دشمن در این زمینه کار می‌کند آمادگی خود را باید افزایش دهیم تا نحوه تسلط به افکار عمومی را بدانیم.

این مقام مسئول گفت: نقش حشدالشعبی عراق در سرکوب کردن داعش را کسی منکر نیست که جزء زیرساخت‌های تمدن اسلامی است.

وحیدی در رابطه با مسئله بنزین اعلام کرد: مسئله بنزین در سال ۹۷ قرار بود اجرایی شود که نشد ما مدافع نظام هستیم دولت هم مال همین نظام است محافظه کار هم نیستم پاسدار نمی‌تواند محافظه کار باشد.

وی ادامه داد: رهبری گفت در سال ۹۸ فتنه‌ای برپا می‌شود این بنزین همان بود، مسئولین ابعاد گوناگون گران شدن قیمت بنزین را به مردم توضیح ندادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ مملکت را ۸ ماه به آشوب کشیدند، و مردم هم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید