17:47|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آذر 1398 - 09:05
کد خبر: 13392
باریش گزارش می‌دهد:

کمر خمیده بازار با تشدید رکود

تشدید شرایط نامطلوب اقتصادی این روزها باعث شده تا رکود در بازار افزایش یابد و مردم را با مشکل مواجه کند.
کمر خمیده بازار با تشدید رکود

به گزارش سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، شرایط نابسامان اقتصادی این روزها باعث شده تا توان خرید مردم به حداقل برسد و این عامل رکود اقتصادی در بازار را افزایش داده است.
تداوم رکود در بازار باعث می‌شود تا تولیدات داخلی نیز با مشکل مواجه شده و ضربه بخورد، کالاهایی که در بازار انتظار به فروش رسیدن را می‌کشند اما در واقع کسی جرأت خرید ندارد.
عدم قدرت خرید مردم موجب کسادی در بازار شده و فروشندگان را به شدت بلاتکلیف کرده است.
گرانی باعث شده تا بازار خرید و فروش کساد شود
یکی از شهروندان ارومیه‌ای که در سطح بازار مشغول به کار فروشندگی است گفت: همزمان با تشدید شرایط نامناسب اقتصادی مردم دیگر رغبتی برای خرید ندارند و این عامل باعث شده تا رکود در بازار افزایش پیدا کند.
این شهروند ادامه داد: گرانی کالاهای موجود در بازار در قبال عدم افزایش درآمد مردم دور از انصاف است و این توان خرید مردم را کاهش داده است.
قشرهای مختلف مردم با مشکل مالی مواجه هستند
حسین در گفت‌وگو با خبرنگار باریش‌نیوز در مورد گرانی در بازار می‌گوید: بحران مالی در شرایط کنونی بسیار زیاد شده و قشرهای مختلف مردم را با مشکلات مختلفی مواجه کرده است.
وی افزود: کسب و کارهای مختلف در سطح بازار دچار رکود شده و این امر بسیار نگران کننده است.
رکود در بازار باعث شده تا شغل خود را تغییر دهم
رضا چند سالی است که در شغل فروشندگی مشغول به کار بود و از درآمد خود نیز رضایت داشت.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز گفت: در چند سال اخیر وضعیت فروشندگی در بازار مطلوب بود اما در شرایط کنونی و افزایش قیمت در بازار باعث شده تا مردم دیگر نتوانند به راحتی در بازار به خرید کالا بپردازند.
کاهش تقاضا و افزایش رکود در بازار، زندگی بسیاری از افرادی که از طریق فروشندگی نیاز مالی زندگی خود را تأمین می‌کنند را مختل کرده است.
ایجاد ثبات در بازار تا حدودی می‌تواند مشکلات مالی مردم را را کمرنگ کند اما متاسفانه مسئولان هیچ‌گونه اقداماتی در این راستا انجام نمی‌دهند و قیمت‌های سلیقه و افزایش روز افزون مشکلات مالی تعادل در بازار را بر هم زده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید