18:56|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آذر 1398 - 06:24
کد خبر: 13388
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

رمزگشایی بیش از 11 هزار کارت سوخت در آذربایجان‌غربی

از ابتدای شروع طرح سهمیه بندی بنزین تا روز سه‌شنبه 5 آذرماه، 11 هزارو 124 فقره کارت سوخت در سطح شرکت‌های نفتی مرکز استان و شهرهای شمال استان رمز گشایی شده است.
رمزگشایی بیش از 11 هزار کارت سوخت در آذربایجان‌غربی

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح سهمیه بندی بنزین تا روز سه‌شنبه 5 آذرماه، 11 هزارو 124 فقره کارت سوخت در سطح شرکت‌های نفتی مرکز استان و شهرهای شمال استان رمز گشایی شده است.
وی با اعلام این خبر که تا 30 آذر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت شخصی، علاوه بر رمز جاری کارت سوخت معتبر است افزود: افرادی که به هر دلیل امکان بازیابی رمز کارت سوخت برایشان میسر نیست، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ستاد و نواحی تابعه شهرستانی در سطح مرکز و شهرهای شمال آذربایجا‌ن‌غربی نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند.
مجرد ادامه داد: این افراد می‌توانند با ارائه مدارک خود از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق به‌صورت حضوری به این نواحی مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی کنند.
وی عنوان کرد: دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر ارومیه نیز می‌توانند با مراجعه به ستاد منطقه واقع در خیابان کاشانی و ناحیه مرکزی واقع در خیابان امینی به‌صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.
مجرد تصریح کرد: درخواست کارت سوخت المثنی در حال حاضر فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو بهمراه مدارک شناسایی خودو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری نمایند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطر نشان کرد: در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی بالغ بر ۱۲۶ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که بصورت آنلاین امکان ارتباط با جایگاه‌های تحت پوشش را فراهم می کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید