19:48|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آذر 1398 - 08:29
کد خبر: 13384
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

بصیرت مردمی عامل اصلی شکست فتنه دشمنان است

نجابت، معرفت، اعتقاد و بصیرت چهل ساله مردم آذربایجان‌غربی در کنار اقتدار نیروهای مسلح در استان از دیگر علل مهم شکست فتنه بود.
بصیرت مردمی عامل اصلی شکست فتنه دشمنان است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی شامگاه گذشته، در دیدار با مدیران کل و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: نجابت، معرفت، اعتقاد و بصیرت چهل ساله مردم آذربایجان‌غربی و  اقتدار نیروهای مسلح در استان از دیگر علل مهم شکست فتنه بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج در برقراری امنیت، محرومیت‌زدایی، کمک به سیل‌زده‌ها و فعالیت‌های فرهنگی همواره نمود داشته است، اضافه کرد: ۴۰ سال از تاسیس این مجموعه ارزشی به فرمان امام راحل می‌گذرد و امروز دستاوردهای بی‌نظیر آن را شاهد هستیم.

این مسئول  با بیان اینکه بسیج امروز در کسوت آبادانی و سازندگی وارد شده است، بیان کرد: صدها طرح عمرانی در حوزه های مختلف اعم از سازندگی و محرومیت زدایی در استان در حال اجراست که تبلور همت و غیرت بسیجیان آذربایجان‌غربی در زمینه آبادانی و خدمت بی منت است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هر موقع انقلاب اسلامی ایران به تفکر بسیجی و روحیه جهادی نیاز داشت، بسیجیان جان برکف بدون اینکه کوچکترین چشم‌داشتی داشته باشند در عرصه حاضر شدند.

۵ آذرماه امسال چهلمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است و به همین مناسبت 100 عنوان برنامه با محوریت بسیج در گرامیداشت این روز در شهرهای مختلف آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید