11:17|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آذر 1398 - 07:28
کد خبر: 13381
امام جمعه تکاب در گفت‌وگو با باریش:

مسئولان درک صحیحی از مشکلات مردم ندارند

مسئولان باید برای حل مشکلات درک درستی از سختی های که مردم این‌روزها با آن روبرو هستند، داشته باشند.
مسئولان درک صحیحی از مشکلات مردم ندارند

حجت‌الاسلام عیسی برادری، امام جمعه شهرستان تکاب در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، در مورد مشکلات معیشتی مردم و وظیفه مسئولان در قبال حل مشکلات مردم اظهار کرد: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، درک صحیح از وضعیت معیشتی مردم می‌تواند بهترین روش برای مسئولان باشد تا بتوانند با راهکارهای مناسب در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنند.
وی افزود: برخی از تصمیمات مسئولان که در زمان مناسبی صورت نمی‌گیرد نشان می‌دهد که مسئولان شناختی از وضعیت معیشتی مردم ندارند .
حجت‌الاسلام برادری در ادامه گفت: مسئولان نباید از روش‌هایی که زندگی مردم را با سختی مواجه می‌کند استفاده کنند از جمله حمایت معیشتی دولت که در چند روز گذشته باعث شده تا برخی از افرادی که نیاز به دریافت بسته حمایتی دارند، نتوانند از آن بهره‌مند بشوند که این امر باید بررسی و حل شود.
وی گفت: مسئولان باید به مردم احترام قائل شوند و به آنان اعتماد کنند متاسفانه در چند روز اخیر عدم اعتماد مسئولان به مردم باعث شده تا مردم از عدم اعتماد مسئولان بیش از گرانی دلخور و آزرده خاطر شوند.
حجت‌الاسلام برادری خاطر نشان کرد: اعتماد به مردم، اغنای افکار عمومی، صحبت با مردم و مطرح کردن مسائل و روش‌های حل مشکلات با مردم می‌تواند کمک شایانی به مردم داشته باشد چرا که همکاری با مردم باعث می‌شود مشارکت سیاسی و مقاومت مردم در برابر دشمنان افزایش پیدا کند.
وی افزود: اگر مجلس وظیفه نظارتی خود را درست انجام دهد و دولت نیز به صورت دلسوزانه از وضعیت زندگی مردم آگاه باشد مقداری از حجم بار دوش مردم کم می‌شود و مردم می‌توانند با وضعیت مطلوبی از مشکلات اقتصادی عبور کنند.
امام جمعه تکاب در پایان تصریح کرد: مسئولان می‌توانند با تدبیر، با مشورت، با احترام، با پذیرش انتقاد مردم  و با اعتماد به مردم کارهایی را انجام دهند که مردم احساس کنند که حجم مشکلات رفته رفته کاسته می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید