14:48|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آذر 1398 - 05:41
کد خبر: 13361
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

افزایش 138 درصدی مبارزه با قاچاق کالا در آذربایجان‌غربی

در هفت ماهه نخست سال جاری در عملیات‌های تیم‌های مبارزه با قاچاق کالا تعداد 585 دستگاه خودروی مورد استفاده در قاچاق کالا توقیف شده و در این مدت مبارزه با قاچاق کالا 138 درصد افزایش داشته است.
افزایش 138 درصدی مبارزه با قاچاق کالا در آذربایجان‌غربی

سردار مسعود خرم‌نیا، فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز،اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال 1398 تعداد 41 مورد طرح عملیاتی و مقطعی اعم از : مبارزه با سارقان خودرو،مبارزه با سارقین، موتور سیکلت و سرقت‌های توام با خشونت، مبارزه با احشام، طرح مبارزه با سارقان منزل، طرح کنترل صنوف، و مبارزه با خریداران اموال مسروقه، طرح سرکشی و بازدید از اماکن مهمه و حساس،طرح کنترل پارکینگ‌ها و کشف وسائط نقیله مسروقه در سطح استان به اجرا  گذاشته شده که در اجرای طرح 2523 فقره انواع سرقت از آن‌ها کشف شده است.
وی افزود: در بررسی ارزش اموال مسروقه  در سرقت‌های واقع شده در سطح استان در سال جاری تقریبا به میزان 21 درصد ارزش  بالای ده میلیون تومان و بقیه یعنی  79 درصد کمتر از ده میلیون تومان است.
سردار خرم نیا ادامه داد: در 7 ماهه نخست سال جاری بیش از 1190 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای  قاچاق در سطح حوزه استحقاقی انجام شده است.
وی گفت: در عملیات‌های تیم‌های مبارزه با قاچاق کالا تعداد  585 دستگاه خودروی مورد استفاده در قاچاق کالا توقیف شده است و در این مدت تعداد 107 فقره پرونده بالای یکصد میلیون تومان تشکیل که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که به تعداد 45 فقره می‌باشد حکایت از افزایش 138 درصدی دارد.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در این مدت تعداد 8 فقره پرونده بالای  پانصد میلیون تومان تشکیل که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 6 فقره می‌باشد افزایش 33 درصدی را نشان می‌دهد و لازم به ذکر است تعداد 3 فقره از پرونده‌های سال جاری بالای یک میلیارد تومان است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید