11:53|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آذر 1398 - 10:27
کد خبر: 13357
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه:

قانون مداری در جامعه باید همواره جاری باشد

قانون مداری باید در جامعه جاری باشد و در کنار آن نیز باید توجه شود که از ضربه زدن به مردم و زندگی نیازمندان جلوگیری شود.
قانون مداری در جامعه باید همواره جاری باشد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه اظهار کرد: بسیج مستضعفین از ارزش و مقام والایی برخوردار است هر روز شاهد گسترده‌تر شدن و اثرگذاری بیشتر بسیج در عرصه داخلی و بین‌المللی هستیم که این نشانگر عظمت بسیج مستضعفین است.
وی افزود: در روایات آمده که همه باید در برابر دشمن با آمادگی بایستند، تشکیل بسیج نیز با الهام از همین روایات بوده که هر روز شاهد عمق تفکر امام(ره) در تشکیل این شجره طیبه هستیم.
حجت‌الاسلام قریشی، با اشاره به ماجرای گرانی بنزین، عنوان کرد: این با تصمیم روسای قوا انجام شده و اعلام موضع از سوی رهبر انقلاب نیز ارائه شد که با وجود تصویب سران قوا حمایت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: مردم باید در برابر این موضوع توجیه شوند، مدیریت و هدایت رهبر انقلاب در این ماجرا به وضوح روشن است.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: رهبر انقلاب در ماجرای برجام هم پس از انجام امورات مربوطه اعلام کردند که آماده پذیرش هستند اما بدبین. این حمایت‌های رهبری موجب آرامش کشور است.
وی عنوان کرد: فرصت از جانب رهبر انقلاب باعث شد تا مدیران متوجه اشتباهاتشان در ماجرای برجام باشند، در جریان گرانی بنزین هم همین روال طی شده و رهبر انقلاب در خصوص نحوه اجرای طرح هم انتقاد داشتند.
حجت‌الاسلام قریشی، تاکید کرد: قانون‌مداری باید در جامعه جاری باشد و در کنار آن نیز باید توجه شود که از ضربه زدن به مردم و زندگی مستضعفان جلوگیری شود.
وی گفت: تمام تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت کشور است، امت حزب‌الله باید در برابر این اقدامات و هنجارشکنی‌ها ایستادگی کرده و مانع کاستن از امنیت کشور شود.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: برخی اقدامات حین اعتراضات مردم و تشویق هنجارشکنی‌ها از سوی دشمنان نظام، نشان داد که چنین اقداماتی از جانب چه کسانی حمایت می‌شود.
وی اضافه کرد: وظیفه همه در حمایت از رهبر انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن در میان مردم است. باید در راهپیمایی علیه اغتشاش‌گران و حمایت از اقتدار و امنیت باید حاضر شویم تا نشان دهیم که خط مردم از صف هواداران دشمنان جداست.
حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: حضور در صحنه باعث محکم شدن عزت و اقتدار ملی و در نتیجه پیشبرد اهداف ملی می‌شود.
امام جمعه ارومیه خطاب به مسئولان، اذعان کرد: باید تمام فرامین مدنظر رهبر انقلاب از سوی مسئولان عملیاتی شود. در تمام عرصه‌ها به برکت بصیرت و اقتدار پیروز شده‌ایم و در حوزه اقتصادی نیز موفقیت با ماست همچنین رفاه عمومی با تلاش مسئولان و همراهی مردم تامین می‌شود.
ملت ایران ائتلاف شیاطین را شکست داد 
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه امروز یک چله پرافتخار در پرونده بسیج که با عنایت امام و پشتیبانی رهبر انقلاب تشکیل شده، وجود دارد، اظهار داشت: چرا استکبار با تفکر بسیج مخالف است؟ این مخالفت بخاطر این است که تفکر عامل اقتدار کشور، جهادگری، فداکاری، انقلابی‌گری و فاصله از تناقض است.
وی افزود: طی هفته گذشته، جنگ جهانی جدید علیه نظام اسلامی رخ داد که با بصیرت مردم شکست خورد. نتایج این جنگ جهانی که با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب بود، چیزی جز پیروزی مردم، انقلاب و نظام اسلامی نبود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: افرادی که امید داشتند تا با آشوب باعث شکست نظام شوند، با هدایت رهبری و تفکر بسیجی مردم شکست خوردند و بار دیگر شاهد پیروزی بزرگ برای ایران اسلامی شدیم.
وی ادامه داد: رهبری دقیق، هوشمند و نافذ توانست فتنه جدید را خاموش کند و در نتیجه دشمن بار دیگر ناکام ماند. فشار حداکثری دشمن بازهم با حضور رهبر انقلاب شکست خورد.
حجت‌الاسلام سرایی، بیان کرد: برخی کشورها طی ۶ ماه با تغییر نظام مواجه شدند اما جمهوری اسلامی ایران در این معرکه موفق بوده و در تمام فتنه‌ها سربلند شده است.
وی گفت: ملت بزرگ ایران ائتلاف شیاطین را شکست داد چراکه این توطئه با همفکری تمام شیاطین انجام شد و پیاده‌سازی شد که خوشبختانه بار دیگر با بصیرت و خدامحوری این توطئه را شکست دادند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: دشمن در کشور دنبال بدنه اجتماعی بود ولی فهم و شعور مردم بر این توطئه غلبه کرد. این همان علتی است که امام خمینی(ره) مردم ایران را والاتر و بالاتر از مردم زمان پیامبر اکرم می‌دانست.
وی ابراز کرد: پیوند مردم ایران با آرمان‌های نظام اسلامی بازهم به عینه مشاهده شد و دشمن به وضوح مشاهده کرد که این ملت همواره پشتیبان رهبری و آرمان‌های نظام اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام سرایی اضافه کرد: علت کینه‌توزی آمریکا وجود تفکر بسیج است که همیشه پیروزی مردم را رقم زده است. در قضایای اخیر، اقتدار نظام و اعتماد مردم به رهبر انقلاب اسلامی بازهم نمایش داده شد و با وجود هجمه سنگین شاهد پیروزی نهایی بودیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در عرصه سیاسی و نظامی شکست خورده، اظهار داشت: در آینده هم شاهد شکست در عرصه اقتصاد خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: امروز دشمن از وجود مدیران دلسوز و انقلاب ترس دارد.
وی با اشاره به برخی اتفاقات ناگوار در عرصه مدیریت استانی نیز، بیان داشت: چرا هنگام افتتاح استادیوم شهید باکری هیچ‌کس توجه نداشت که نام این شهید بزرگوار در تابلو نیست؟ چرا باید مدیران استان و استاندار هیچ توجهی نداشته باشند؟!
حجت‌الاسلام سرایی ادامه داد: مدیریت جهادی موجب عقب راندن دشمن می‌شود. امروز تنها سخنرانی و ادعا داشتن نمی‌تواند حلال مشکل باشد. امروز نیازمند جهادگری مدیران هستیم.
وی گفت: امروز رشد مسائل کشور تنها در اقتصاد مقاومتی خلاصه می‌شود، اگر جز این بود در کشورهای غربی شاهد مشکلات نبودیم. امروز تنها راه نجات اقتصاد کشور حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز بدنه بسیج به تبعیت از امام خامنه‌ای در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرین است و در برابر فتنه‌گری های شیاطین و در راس آن‌ها آمریکا می‌ایستد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید