17:01|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آبان 1398 - 09:43
کد خبر: 13347
سخنگوی دولت خبر داد:

استانها در انتظار اتصال اینترنت باشند

در استان‌هایی که از اینترنت سوءاستفاده صورت نمی‌گیرد، استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی‌گردد
استانها در انتظار اتصال اینترنت باشند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، علی ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مشکلاتی که قطع اینترنت برای برخی مشاغل از جمله تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده است، گفت: مشکلات برخی مشاغل اینترنتی و بانک‌ها را حل کردیم اما هنوز مشکل برخی کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر باقی مانده است.

سخنگوی دولت گفت: اما باید همه بپذیریم در شرایطی که برخی به دنبال سوء استفاده هستند چنین تصمیمی از سوی دولت طبیعی است مثلا من خودم شاهد بودم که برخی در یکساعت در اصفهان و شیراز قصد حمله به دونقطه ای را داشتند که می توانست بخش اعظمی از موبایل های کشور را از کار بیندازد.

ربیعی با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، گفت: من اطلاع دارم در استان هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی گیرد استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی گردد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: می‌پذیرم که با قطع اینترنت خیلی‌ها دچار سختی شده ا ند و این محدود به تاکسی های اینترنتی نیست اما نگرانی بزرگتر امنیت ملی کشور است که باید به آن توجه شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید