05:49|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آبان 1398 - 08:53
کد خبر: 13346
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد:

گرامیداشت هفته بسیج در استان با اجرای 100 عنوان برنامه

در طول هفته بسیج 100 عنوان برنامه در قالب 1700 مورد توسط رده‌های مختلف بسیجیان در 17 شهرستان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
اجرای 100 عنوان برنامه در هفته بسیج در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی صبح روز سه‌شنبه 28 آبان ماه سال جاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین است و شعار هفته بسیج در سال جاری با عنوان چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است.
وی با اشاره به اینکه بسیج در تمامی عرصه‌های جامعه حضور دارد و در کنار مردم است افزود: در بخش‌های اقتصادی بسیج ورود داشته و در اقتصاد مقاومتی و محروم زدایی و همچنین در بخش‌های اشتغال زایی بسیار ‌فعال است و این امر یکی از محوری‌ترین کارهای سپاه است.
سرهنگ نجمی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در آذربایجان‌غربی اشاره و اظهار کرد: هفته بسیج از 30 آبان ماه لغایت 7 آذرماه سال جاری با برنامه‌های مختلف و متنوع در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.
وی گفت: در طول هفته بسیج 100 عنوان برنامه در قالب 1700 مورد توسط رده‌های مختلف بسیجیان در 17 شهرستان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: در کنار سایر برنامه‌های هفته بسیج، رزمایش شکوه، اقتدار و مقاومت بسیج با حضور تمامی آحاد بسیجیان 5 آذرماه برگزار می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید