14:40|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آبان 1398 - 08:22
کد خبر: 13345
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تأکید کرد:

توطئه‌ها در آذربایجان غربی محکوم به شکست است

خون شیعه و سنی در آذربایجان‌غربی همیشه توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.
توطئه‌های دشمنان در آذربایجان غربی محکوم به شکست است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در حاشیه مراسم اختتامیه طلیعه حکمت در نقده اظهار کرد: در طول تاریخ برادران اهل تشیع و تسنن با وجود توطئه‌های دشمنان توانستند در عالی‌ترین سطح در کنار هم زندگی کنند.

 وی افزود: از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی رژیم طاغوتی و وابستگان به رژیم بعث عراق جمع شدند و با حمله به پادگان‌ها در مهاباد درگیری‌ها را در منطقه ما آغاز کردند.

این مسئول اضافه کرد: آنان حتی سلاح‌های سنگین و نیم‌سنگین را از پادگان ارتش در مهاباد غارت کردند و این سعی را داشتند اینگونه القاء کنند کردها مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشند اما رهبری «امام خمینی (ره) آنقدر مردمی بود که باعث شد صف مردم از ضد انقلاب جدا شود.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه طی هشت سال دفاع مقدس پنج استان درگیر جنگ بودند، اضافه کرد: جنگ با دشمنان خارجی هنوز هم در آذربایجان‌غربی جریان دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: ناکامی دشمنان حاصل اتحاد بین اقوام اهل تشیع و تسنن بوده و این اتحاد رمز ماندگاری آذربایجان‌غربی در چهل سال مقاومت است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تأکید کرد: ضریب امنیت در استان ما از همه جای ایران بیشتر است؛ همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند امنیت باید پایدار و بومی باشد و این امنیت با مشارکت نیروهای بومی امکان‌پذیر است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید