22:57|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آبان 1398 - 08:32
کد خبر: 13330
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی:

برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در ۱۰ حوزه اصلی استان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی اسفند سال جاری در ۱۰ حوزه اصلی استان برگزار می‌شود.
برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در ۱۰ حوزه اصلی استان

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، علی مصطفوی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میاندوآب برخلاف سابق به صورت مستقل از شاهین‌دژ و تکاب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم را دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان آذربایجان‌غربی اجازه استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه هیچ‌کدام از نامزدهای انتخابات را نمی‌دهند، یادآور شد: ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از دهم آذرماه و همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می‌شود و تا ۱۶ آذر ادامه می‌یابد.

مصطفوی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه کرده و به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

طبق اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ۹۸ جمعاً به مدت ۷ روز انجام می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید